به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، سید کاظم حسینی کارنامی، تجهیز انبار بحران، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت استفاده در شرایط بحران، بازدید دوره ای از آماده بکاری مولدهای اضطراری مراکز حساس و مهم در سطح شرکت را از مهمترین اقدامات جهت مقابله با بحران برشمرد
وی با بیان اینکه سامانه مرکز فوریت های برق(۱۲۱) مسئولیت پاسخگویی، ثبت و کنترل خاموشی ها و رسیدگی به درخواست و شکایتها و پیشنهادهای مشترکین را به صورت شبانه روزی برعهده دارد، خاطر نشان کرد: برقراری سرویس اعلان در اپلیکیشن برق من، توسعه پاسخگویی هوشمند مراکز تماس، راه اندازی قابلیت سرریز تماسها بین مراکز ۱۲۱ ساری، بابل، قائمشهر و بهشهر جهت افزایش ظرفیت پاسخگویی در شرایط بحران، امکان مشاهده، رصد و ردیابی خودروهای عملیاتی دارای تبلت در نرم افزار حوادث، ضبط مکالمات در راستای مدیریت خاموشی ها در سالجاری صورت گرفت.
حسینی تصریح کرد: انجام ممیزی HSE جهت حصول اطمینان از رعایت استانداردهای مربوطه، از اولویت های این شرکت جهت جلوگیری از کاهش حوادث انسانی است.
نظر شما