۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 833452

​ در صورت اینکه کارلوس کی‌روش به کارش در تیم ملی ادامه ندهد، کدام مربی جانشین او خواهد شد؟

رونمایی از گزینه‌های جانشینی کی‌روش!

به گزارش قدس آنلاین در صورت اینکه کارلوس کی‌روش به کارش در تیم ملی ادامه ندهد، کدام مربی جانشین او خواهد شد؟

هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال چه برنامه‌ای برای نیمکت تیم ملی دارد. اگرچه وزارت ورزش از ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش استقبال کرده اما طهمورث حیدری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، اعلام کرده که او و اکثر اعضا در هیات رییسه، علاقه‌ای به ماندن مربی پرتغالی در تیم ملی ندارند.

رونمایی از گزینه‌های جانشینی کی‌روش!

در چنین شرایطی، یکی از روزنامه‌ها از 5 مربی‌ای نام برده که در صورت قطع همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش، می‌توانند جای C.Q را روی نیمکت تیم ملی بگیرند. گزینه هایی که البته بیشتر به گمانه‌زنی شبیه هستند.

آندره‌آ استراماچونی، هروه رنار و پائولو بنتو گزینه‌های خارجی و جواد نکونام و فرهاد مجیدی گزینه‌های داخلی جانشینی کی‌روش از دید این روزنامه هستند.

توضیح : از این جمع 5 نفره، هروه رنار علیرغم اخباری که در مورد جدایی‌اش از تیم ملی عربستان منتشر شده بود، در این تیم می‌ماند و عربستانی‌ها را آماده جام ملتها خواهد کرد. استراماچونی هم با توجه به نحوه جدایی‌اش از استقلال، گزینه مناسبی برای فدراسیونی که مشکلات مالی خاص خودش را دارد، نیست. پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی هم که بعد از پایان جام جهانی، از این تیم جدا شده، مربی نسبتا گران‌قیمتی محسوب می‌شود و قراردادش با فدراسیون فوتبال کره جنوبی، سالی 1.35 میلیون دلار بوده است و باید دید فدراسیون فوتبال اگر قید کی‌روش را بزند، سراغ هموطن او خواهد رفت یا نه.

در بین دو گزینه داخلی هم جواد نکونام به خاطر اینکه قبل از جام جهانی، پیشنهاد همکاری با فدراسیون فوتبال را رد کرد، از چشم اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال افتاده و بعید است آنها دوباره سراغ سرمربی فولاد بروند. فرهاد مجیدی هم علیرغم تجربه موفقش با استقلال، از دید منتقدانش تجربه لازم برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارد.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.