استاندار خراسان گفت: دشمن با عملیات روانی و رسانه‌ای و استفاده از هر ابزاری برای تحریک جوانان می‌خواهد تا نسل جدید را نسبت به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی غافل کند، هرگز نباید اسیر سخنان معاندان شویم.

دشمن با عملیات روانی و رسانه ای می خواهد جوانان را نسبت به دستاوردهای انقلاب غافل کند

به گزارش قدس خراسان آنلاین، یعقوبعلی نظری پنجشنبه شب در دیدار با مردم سرخس در مسجد امام رضا(ع) این شهر اظهار کرد: همه ما با توجه به خون‌های ریخته شده در پای نظام باید هوشیار باشیم و فریب دشمن را نخوریم.

استاندار خراسان رضوی افزود: مبادا این مشکلات ما را از اصل موضوع که حفظ نظام و دستاوردهای آن و حرکت انقلاب برای جامعه بشریت است، غافل کند.

وی بیان کرد: مردم سرخس ثابت کردند با وجود همه توطئه‌های دشمن با بصیرت انقلابی، دینی و ولایی فریب دشمن را نمی‌خورند.


نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سرخس اظهار داشت: سرخس دارای ظرفیت‌های ویژه و مهمی است که یکی از ظرفیتهای قدیمی آن کشاورزی است.

استاندار خراسان رضوی افزود: تمرکز بر کشاورزی و دامداری با روشهای نوین در تولید و اشتغال و خودکفایی نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه موضوع خود اشتغالی مهم است، بیان کرد: آمادگی داریم به هر میزان که بتوان زمینه خوداشتغالی و اشتغال کارگاهی را فراهم کنیم.

نظری ادامه داد: دامداری مبتنی بر مراتع مشکلاتی دارد، اما راههای علمی نیز وجود دارد که با وجود گرانی نهاده دامی، دامداری مبتنی بر صرفه اقتصادی باشد و از جمله این راهها دامداری مبتنی بر کارگاههای دامی است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ظرفیت دیگر سرخس حمل و نقل و ترانزیت است، افزود: پیش بینی می‌شود با زیرساخت‌های مورد نظر جهش خوبی در این منطقه اتفاق افتد. امیدواریم حمل و نقل هوایی این شهر نیز به صورت ترانزیتی هم راه‌اندازی شود.

وی گفت: گره گشایی از کار مردم مثل دوران دفاع مقدس هر دو در یک جبهه و در راستای استحکام نظام اسلامی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.