جانشین فرمانده مرزبانی فراجا از تجهیز مرزبانی به شناورهای تندرو و پیشرفته در مرزهای آبی در آینده نزدیک خبر داد.

تجهیز مرزبانی به شناورهای تندرو و پیشرفته در مرزهای آبی

به گزارش قدس آنلاین، سردار جلال ستاره در جمع کارکنان مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، نیروهای مقتدر مسلح و مرزبانی به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات و سلاح ایمان و ولایت مداری مجهز هستند، گفت: انقلاب اسلامی به همت و تلاش مردان و زنان انقلابی و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری "مدظله العالی" توانسته به عنوان ام‌القری جهان اسلام ندای عدالت خواهی و آزادگی را سر دهد.

وی گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و ایادی وابسته منطقه، به دنبال تضعیف نظام اسلامی و شکاف بین مردم، مسئولین و تضعیف باورهای دینی و مذهبی مردم عزیز ایران هستند ولی با هوشیاری و بصیرت مردم این نقشه ها خنثی خواهد شد.

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه بیان داشت: آمریکای جنایتکار با پرورش داعش در منطقه و جنایت‌های زیادی که این گروه تروریستی وابسته به آمریکا در سوریه‌، عراق و سایر ملت‌های مسلمان انجام دادند ولی با حضور رزمندگان دلیر جبهه مقاومت در راس آن حاج قاسم سلیمانی تاروپود این گروه درهم پیچیده شد.

سردار ستاره افزود: امروز دشمنان و منافقین اعتقادات مذهبی، دینی، اخلاقی و خانواده‌ها را نشانه گرفتند که باید با هوشمندی مسئولین و توجه به خانواده‌ها خصوصا فضای مجازی با این دسیسه دشمنان مقابله کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، هسته‌ای، دفاعی و پزشکی پیشرفته‌های بسیار زیادی داشته که باعث خشم دشمنان این مردم شده است، اظهار کرد: مردم انقلابی و جوانان عزیز باید مواظب تبلیغات دروغین دشمنان سرزمین در فضای رسانه‌ای و مجازی باشند این دشمنان همان‌هایی هستند که هشت سال با پشتیبانی تسلیحاتی و مالی به صدام، جوانان ما را به شهادت رساندند.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام عالی مرزبانی انتظامی کشور با تأکید بر اینکه مرزبانان رشید در حراست از مرزها با تمام وجود و جانانه تلاش می‌کنند، تاکید کرد: با تجهیز مرزبانی در آینده نزدیک به شناورهای تندرو و پیشرفته در مرزهای آبی، در راستای ارتقاء مأموریت‌های محوله گام بلندی برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.