سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت دما و کیفیت هوا طی روزهای آینده در تهران را اعلام کرد.

وضعیت دما و کیفیت هوا طی روزهای آینده در تهران

به گزارش قدس آنلاین، سازمان هواشناسی اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان، طی چند روز آینده آسمان کمی تا نیمه‌ابری تا صبح شنبه (۳ دی) در مناطق پر تردد شهری با توجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه ادامه شرایط آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی روز شنبه با فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان بارش باران و در بخش‌های شمالی گاهی توأم با برف و در ارتفاعات بارش برف و باران گاهی همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

از امروز (۳۰ آذر) تا روز شنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین آباد با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (اول دی) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم و با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲ دی) کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت در روز شنبه (۳ دی) نیز ابری همراه با غبار صبحگاهی و به‌تدریج بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۴ دی) نیمه‌ابری و بارش پراکنده و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.