شبکه TF۱ فرانسه از صحبت‌های انگیزشی ام باپه در بین دو نیمه دیدار با آرژانتین سخن به میان آورد که باعث شد تا فرانسه متحول شود و عملکرد بهتری در نیمه دوم داشته باشد.

ام‌باپه بین دو نیمه به بازیکنان فرانسه چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از TF۱، فرانسه در نیمه نخست عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد و با دو گل شکست خورد، اما در نیمه دوم با درخشش ام باپه به خود آمد و دو گل خورده را جبران کرد تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در وقت‌های اضافی فرانسه بازهم عقب افتاد، اما ام اباپه دوباره گلزنی کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آرژانتین با درخشش سنگربان خود به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

شبکه TF۱ فرانسه از صحبت‌های ام باپه در بین دو نیمه دیدار برابر آرژانتین سخن به میان آورد به طوریکه او خطاب به بازیکنان گفته بود: بچه‌ها بدتر از این نمی‌شد. باید در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشیم و جبران کنیم. ما در نیمه نخست دو گل دریافت کردیم، اما می‌توانیم در نیمه دوم جبران کنیم. لعنتی‌ها این رقابت بزرگ هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود و به همین خاطر باید نهایت تلاش خود را برای جبران به کار گیریم.

ام باپه عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی داشت و توانست با زدن ۸ گل عنوان آقای گلی را کسب کند. او بعد از مسی دومین بازیکن برتر جام هم لقب گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.