سربازان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی یک پیام فراخوان برای آماده باش نظامی دریافت کردند که به ادعای ارتش این پیام بخاطر اخلال در عملکرد سیستم ارسال شده است.

سربازان اسرائیلی پیام آماده باش نظامی دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه معاریو امروز با اعلام این خبر افزود که بسیاری از صهیونیست ها که نیروی ذخیره نظامی هستند یک تماس تلفنی از سیستم شماره‌گیر خودکار ارتش برای آماده باش دریافت کردند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، این تماس بدین معنا است که نیروها باید برای حضور در یک رزمایش اضطراری حالت جنگی به خود بگیرند.

بر اساس این گزارش، هزاران سرباز ذخیره گفتند که بامداد پنجشنبه این تماس تلفنی را دریافت کردند و بلافاصله پس از پاسخ دادن تماس قطع شده است.

درحالیکه رژیم صهیونیستی مدعی است که این اتفاق بر اثر اخلال در عملکرد سیستم شماره گیر صورت گرفته است؛ اما در گذشته شاهد حملات سایبری به زیرساخت‌های نظامی و مدنی رژیم اسرائیل بودیم.

آبان ماه سال ۱۴۰۰ رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که شماره تلفن، آدرس ایمیل، مشخصات پرسنلی، و همچنین اطلاعاتی درباره وضعیت روحی و اوضاع مالی صدها سرباز اسرائیلی هک شده است.

خرداد سال جاری نیز رسانه های اسراییلی از هک شدن سیستم آژیر خطر سامانه گنبد آهنین خبر دادند که این مساله ساکنین سرزمین‌های اشغالی را به پناهگاه‌ها کشاند.

همچنین اخیرا کنترل دوربین‌های مدار بسته شهر قدس نیز به دست یک گروه هکری افتاده بود که در یک بازه زمانی طولانی بر این دوربین‌ها نظارت داشتند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.