فرماندار مشهد گفت: با حضور مردم در صحنه خدمت رسانی به زائران، ظرفیت بسیار مناسبی پیدا کردیم و تجربه ای برای ما شد که همواره با مردم باشیم.

حضور مردم در صحنه خدمت رسانی به زائران، ظرفیت مناسبی ایجاد کرده است

به گزارش قدس خراسان آنلاین، محسن داوری عصر امروز در همایش «هم محله ای های امام رضا (ع)» که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری و فعالان خدمات رسانی به زائران حرم مطهر رضوی در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، «محسن داوری» فرماندار مشهد گفت: ظرفیت انقلاب اسلامی، ظرفیتی است که «مردم محور» است و انقلاب اسلامی را مردم ایجاد کرده اند. این انقلاب، دنیا را متحول کرد و اگر منجر به تحول دنیا نمی شد، تمام دنیا در مقابل آن قرار نمی گرفتند.

فرماندار مشهد افزود: کسی با مجموعه ای که توانمند نیست، مقابله نمی کند و و جایگاهی که بی ازش است، بر سر آن رقابت نمی کنند و گفتمانی که اساس ندارد، مورد توجه قرار نمی گیرد. اگر امروز چشم همه به تحولات جمهوری اسلامی است، به این دلیل است که می تواند در معادلات جهان اثرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال در روزهای پایانی ماه صفر، رویکرد مردمی دوباره در مشهد تجلی و انسجام پیدا کرد و با همت امور مساجد و تشکل های مردمی و همبستگی ایجاد شده و با همراهی دستگاه های حاکمیتی، اتفاق ویژه ای رقم خورد. ظرفیتی مردمی به خوبی دیده شد و ما به مطلوب نزدیک شدیم.

داوری تاکید کرد: باید از افرادی که این اتفاق را رقم زدند، تقدیر و تشکر کنیم و این تجربه را برای خودمان بازگو کنیم که هر جا بنا داریم رویکرد انقلابی ما ادامه داشته باشد، باید مردم در صحنه بمانند.

فرماندار مشهد افزود: امروز با حضور مردم در صحنه خدمت رسانی به زائرین، ظرفیت بسیار مناسبی پیدا کردیم و تجربه ای برای ما شد که همواره با مردم باشیم. اولین کار ما این باشد که نوکر مردم باشیم تا مردم هم در صحنه باشند و ما را حمایت کنند و ما هم امر مردم را اجرا کنیم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.