نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و هرموقعی که مردم برای اصل نظام احساس خطر کرده اند دوباره حماسه های مشابه نه دی را خلق خواهند کرد به طوری که ۱۳ابان امسال نیز جلوه دیگری از حماسه ۹دی ماه سال ۸۸ بود.

حجت الاسلام شجاعی: نهم دی ماه نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است/۱۳آبان ۱۴۰۱ جلوه دیگری از حماسه نه دی بود

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفتگو با قدس آنلاین درباره اهمیت حماسه نهم دی ماه گفت: در نهم دی ماه سال ۸۸ وقتی مردم برای نظام احساس خطر کردند باهمه وجود به میدان آمدند و با حضور خود فتنه آن سال را پایان دادند.
وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام برخواسته از اسلام و مبتنی و متکی بر مردم است و این ویژگی ذاتی جمهوری اسلامی هیچ موقع نباید تضعیف شود. زیرا این مردم هستند که با پیروی از ولایت فقیه و احساس تکلیفی که دارند و دفاع از نظام در برابر دشمنان در تهاجم های گوناگونی که علیه این نظام صورت می گیرد نظام را حفظ کرده اند و از این به بعد نیز حفظ خواهند کرد و فریب حیله و مکر دشمنان را نخواهند خورد و گرد و غبار فتنه باعث نخواهد شد آنها راه و مسیر اصلی که همان پیروی از ولایت فقیه است را گم کنند.

وی تصریح کرد: این نکته ای است که دشمن به ان پی برده است و تمام تلاش خود را برای ایجاد دو قطبی و ساختگی انجام می دهد و اگر نتوانست در میدان واقعی و حقیقی این دو قطبی را ایجاد کند سعی خواهد کرد در فضای مجازی آن را القا و بزرگنمایی کند از این رو مردم باید در این زمینه نیز مراقبت های لازم را داشته باشند که دشمن در این طراحی خودش نیز با شکست مواجه شود.
نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهم دی ماه ۸۸ آنچه جلوه کرد بازهم همین بود که یکپارچگی مردم در دفاع از ایران عزیز و مشروعیت بخشی به نظام سیاسی جمهوری اسلامی جلوه کرد که در حال حاضر باید از این دستاوردها صیانت کرد.
حجت الاسلام شجاعی افزود: هرموقعی که مردم برای اصل نظام احساس خطر کرده اند دوباره حماسه های مشابه نه دی را خلق خواهند کرد به طوری که ۱۳ابان امسال نیز جلوه دیگری از حماسه ۹دی ماه سال ۸۸ بود.
نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم علی رغم مشکلات معیشتی و گلایه هایی که دارند اما قطعا نظام خود را قبول دارند و به این موضوع اعتقاد قبلی دارند که جمهوری اسلامی هیچ جایگزینی ندارد زیرا بعد از جمهوری اسلامی نه تنها از جمهوری اسلامی بلکه نامی از ایران نیز باقی نخواهد ماند زیرا دشمنان قسم خورده ایران از طریق یک جنگ داخلی به دنبال تجزیه ایران هستند.
وی تصریح کرد: مردم در حال حاضر چند دسته هستند یکی اینکه افرادی که گلایه هایی دارند که باید گلایه های آنها را به رسمیت شناخت و مسئولان موظف هستند که در رفع گلایه های آنها نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند ولی افرادی که با خشونت و ضربه زدن به ارزش های جمهوری اسلامی در صدد نا امنی و القای فضای دوقطبی در کشور می باشند باید طبق قانون با آنها برخورد صورت گیرد.

خبرنگار: رضا طلبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.