مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶۰ میلیارد ریال کمک‌های خدمات درمانی و تسهیلات خدمات درمانی به بیماران نیازمند ارائه شده است.

اعطای ۶۰ میلیارد خدمات درمانی به بیماران نیازمند خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد علی کاوسی در برنامه تلویزیونی شب‌های زعفرانی، با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی بر روی ۵۰ گسل زلزله قرار گرفته و استانی حادثه خیز است، اظهار داشت: امروز باید به سمت خود امدادی و دگر امدادی گام برداریم تا در زمان حادثه بتوانیم با آرامش به هم نوعان خود کمک کنیم.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به صورت رایگان آموزش‌های همگانی را به مردم ارائه می‌دهد، افزود: در حال حاضر ۲۱۳ خانه هلال در سطح شهرها و روستاهای استان وجود دارد و این آموزش‌ها را به علاقه مندان ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در هر نقطه‌ای از استان که بیش از ۱۰ نفر متقاضی جهت یادگیری آموزش‌های همگانی وجود داشته باشد، مربی اعزام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های امدادی صرفاً کمک‌های اولیه نیست بلکه در زندگی روزمره نیز کاربرد دارد، گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت members.rcs.ir عضو جمعیت هلال احمر و در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

وی ادامه داد: افراد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، می‌توانند نسبت به درخواست صدور کارت اقدام کنند.

کاوسی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۰ میلیارد ریال کمک‌های خدمات درمانی به بیماران سطح استان پرداخت شده است، عنوان کرد: همچنین مبلغ ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خدمات درمانی به بیماران صعب‌العلاج ارائه شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.