سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: شاگردانم امروز بسیار تلاش کردند و جنگیدند، ولی هنوز کارمان تمام نشده است و اول راه هستیم و هزار کار نکرده داریم.

زارع: هنوز اول راه هستیم و هزار کار نکرده داریم/ بازیکنانم به خودباوری رسیدند که خوب بازی کنند

به گزارش قدس آنلاین، مازیار زارع پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز حساسی را گرفتیم، چون به آن خیلی نیاز داشتیم. امروز شرایط زمین خاص بود و کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود، ولی بازیکنان ما تلاش مضاعفی داشتند تا توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: با این شرایط زمین، اما شاگردانم بسیار تلاش کردند و جنگیدند که بسیار لذتبخش بود. خوشحالم که بازی آخر نیم‌فصل را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، ولی هنوز کار ما تمام نشده است و اول راه هستیم و هزار کار نکرده داریم. باید سخت‌تر تمرین کنیم تا به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره عملکرد تیم داوری تصریح کرد: با وجود اینکه تیمم برنده بازی بود، ولی در لحظات آخر خیلی خوشحال نبودم، چون در یک صحنه به نظر من داور برای ما پنالتی می‌گرفت که چنین اعتقادی نداشت. ‌در آن لحظه عصبی شدم و اعتراض کردم. باید فیلم را بهتر ببینم تا نظر درست‌تری بدهم، اما چیزی که دیدم به نظرم پنالتی بود.

زارع در مورد صعود چند پله‌ای ملوان در جدول و شرایط خوب این روزهای تیمش گفت: بیشتر از همه برای این موضوع خوشحالم که برای چهارمین هفته متوالی گلی دریافت نکردیم که این امر با تلاش بازیکنانم به دست آمده است. شاگردانم به خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند خیلی خوب بازی کنند. مقابل تیم‌های قدرتمند و بزرگ نمایش خوبی داشته‌ایم و مستحق باخت نبودیم. هرچقدر تلاش کنیم مزدش را خواهیم گرفت و شک ندارم امروز شاگردانم خیلی تلاش کردند، چون فشار این مسابقه به اندازه دو بازی سنگین بود.

وی درباره تقویت تیمش در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی انجام شده تا تیم را تقویت کنیم و حتما باید این اتفاق رخ دهد. بازیکنانی باید جذب کنیم تا در کنار نفراتی که داریم مکمل هم باشند. منتظر هستیم تا مذاکرات به نتیجه برسد تا اخبارش را اعلام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص شرایط تیمش در جام حذفی، عنوان کرد: ‌ما در جام حذفی همیشه خوب کار کردیم و نتایج خوبی به دست آوردیم، به همین دلیل بازهم قوی ظاهر خواهیم شد. به برخی بازیکنان باید استراحت بدهم، چون در هفته‌های اخیر فشار زیادی را متحمل شدند. بازیکنان جوان ما هم توانایی خوبی دارند و قطعاً خودشان را نشان خواهند داد. می‌خواهم برد امروز را به مردم خوب شهر و استانم و اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی تقدیم کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.