فرماندار مشهد گفت: امکان زیارت امام رضا (ع) برای هر منطقه‌ای از بخش رضویه و بخش‌های دیگر شهرستان مشهد به همراه ۳۷۵ روستای آن فراهم می‌شود. این خبر خوش را به مردم این شهر می‌دهم که انشالله با تامین تعدادی خودرو در قالب حمل و نقل عمومی این تقاضای مردم این منطقه پاسخ داده خواهد شد.

ساکنان بخش‌ها و روستاهای شهرستان مشهد امکان زیارت آسان امام رضا (ع) را پیدا می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری امروز، در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه در بخش رضویه از توابع مشهد اظهار کرد: از روزی که من به عنوان فرماندار مشهد برگزیده شدم، سیاست اولویت‌سنجی را در دستور کار قرار دادیم و با شعار سه بعلاوه یک اولویت‌های‌مان را مشخص کردیم.



فرماندار مشهد ادامه داد: این اولویت‌ها برای خدمت‌رسانی بیشتر بوده است. اولیت نخست ما این است که به مردمی که همیشه پای کار نظام بوده‌اند، خدمت‌رسانی بیشتری کرده و از این طریق سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم. از همین رو شبکه مسائل شهرستان مشهد احصا شد. من در نخستین روزهای انتصابم به شهر رضویه آمدم تا مسائل این بخش را بررسی کنم. آنچه این شهر را رنج می‌داد، این بود که به دلیل وضعیت آب‌های سطحی این شهر امکان حفاری چاه و جمع‌آوری آب فاضلاب آن فراهم نبود.

وی با بیان اینکه با دستور استاندار خراسان رضوی بازدیدی از این شهر داشتیم و قول برطرف شدن مشکل به مردم آن داده شد، گفت: نهایتا عمل به این وعده‌ها در سفر رئیس‌جمهور محقق شد و احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر رضویه در دستور کار قرار گرفت. این نخستین شهر در استان ماست که بعد از مشهد به طرح اگو متصل خواهد شد.

داوری تصریح کرد: در شهرستان مشهد ۱۷۸ مصوبه اینچنینی داشته‌ایم که تاکنون ۶۰ درصد آن تحقق پیدا کرده است. اولویت دیگر ما معیشت مردم و سومین موضوع نیز حاشیه شهر بوده است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.