فرماندار شهرستان خلخال گفت:پلیس راه دائمی با هدف ارتقای ایمنی سفر در محور ارتباطی خلخال به اسالم استقرار می‌یابد.

اسقرار پلیس راه دائمی در محور ارتباطی خلخال به اسالم

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد یحیی‌زاده عصر یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت راه‌های خلخال اظهار کرد: پلیس راه دائمی با هدف ارتقای ایمنی سفر در محور ارتباطی خلخال به اسالم استقرار می‌یابد.

وی با اشاره به راه‌اندازی باسکول و استقرار شرکت صدور بارنامه برای کامیون‌های حامل بار شن و ماسه به مقصد استان گیلان، گفت: برخی از رانندگان همچنان اقدام به بارگیری و حرکت شبانه از این محور ارتباطی کرده و جان مسافرین را به خطر می‌اندازند.

فرماندار شهرستان حلخال با بیان اینکه بارگیری و باردهی کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی در روزهای تعطیل رسمی در مسیرهای منتهی به استان گیلان ممنوع است، گفت: با وجود ممنوعیت بارگیری شبانه کامیون‌ها تعدادی از کارگاه‌های شن و ماسه اقدام به تحویل بار کرده و رانندگان خاطی هم با حمل بار اضافی اقدام به حرکت شبانه در مسیر ارتباطی خلخال به اسالم می‌کنند.

یحیی زاده خاطر نشان کرد: با استقرار دائمی پلیس راه در محل باسکول از ادامه اینگونه تخلفات برای همیشه جلوگیری خواهد شد که انتظار داریم فرماندهی پلیس راه استان اردبیل با استقرار دائمی پلیس راه در محل استقرار باسکول بار کامیون‌ها را کنترل کرده و از حرکت کامیون‌ها در طول ساعات ممنوعه در این مسیر جلوگیری کنند.

سرهنگ وحید علیپور، فرمانده پلیس راه استان اردبیل میر در این جلسه برای استقرار پلیس راه دائمی در این مسیر و برخورد جدی با رانندگان متخلف قول مساعد داد و گفت: با تنظیم قرارداد بین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با بنیاد تعاون ناجا و بکارگیری مأمورین پلیس راه این خواسته به زودی عملیاتی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.