وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دولت مردمی نگاهی اصیل به حوزه فرهنگ دارد، گفت: دولت انقلابی، فرهنگ را پیش زمینه تحقق پیشرفت تمامی حوزه‌ها تلقی می‌کند.

وزیر فرهنگ: دولت انقلابی، فرهنگ را پیش‌زمینه پیشرفت تمامی حوزه‌ها می‌داند

به گزارش قدس آنلاین، از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفتصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور روز سه‌شنبه (۲۷ دی) به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این جلسه گفت: منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف، فرهنگ پایه است و بر همین اساس دولت انقلابی، حوزه فرهنگ را هم عرض اقتصاد و سیاست و امنیت تلقی نمی‌کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت مردمی نگاهی اصیل به حوزه فرهنگ دارد، افزود: دولت انقلابی، فرهنگ را پیش زمینه تحقق پیشرفت تمامی حوزه ها تلقی می‌کند که در عرض هیچ حوزه‌ای نیست بلکه حوزه فرهنگ کنار همه حوزه‌ها قرار دارد تا اسباب رشد و تعالی عرصه‌های مختلف را فراهم کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: طی دهه‌های گذشته با نگاه بخشی به حوزه فرهنگ دچار عقب ماندگی‌های جدی شده‌ایم که مدیریت فرهنگی دولت مردمی در پی جبران این عقب ماندگی‌ها است.

هفتصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به صورت فوق العاده با حضور اعضای این شورا در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.