رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وقف در طول تاریخ همواره در راستای خیر مردم بوده است و خیران به جهت رفاه و آسایش مردم وقف می‌کرده اند، گفت: به مردم ایران عرض می‌کنم برای رفع معضلات آنها در صف اول هستیم.

سازمان اوقاف در صف اول رفع معضلات مردم است

به گزارش قدس انلاین، آیین رونمایی از موتور سیکلت‌های برقی موزعین شبکه پستی کشور، با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، ئیس سازمان محیط زیست، شهردار تهران و اصحاب رسانه امروز اول بهمن در موزه ملی ارتباطات، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در بخشی از این مراسم با بیان اینکه وقف در طول تاریخ همواره در راستای خیر مردم بوده است و خیران به جهت رفاه و آسایش مردم وقف می کرده اند، گفت: به مردم ایران عرض می کنم برای رفع معضلات آنها در صف اول هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از دانش بنیان های ملی، گفت: تولید این موتورسیکلت ها با حماست سازمان اوقاف و امور خیریه کاملا در داخل صورت گرفته است.

خاموشی افزود: حدود ۴۰ درصد از شرکت تولیدکننده این موتور سیکلت ها که برخاسته از دانشگاه های کشور است، سهم وقف است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: تقاضای من از شهردار تهران و وزیر ارتباطات این است که از تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی بیان کرد: همچنین تقاضا دارم که شهرداری تهران و سایر سازمان های متولی از ماشین های سبک برقی هم حمایت کنند.

خاموشی گفت: ما باید بتوانیم رویکرد وقف را تغییر بدهیم و حضور بنده در این مراسم نیز به این جهت است.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تولیداتشان حمایت کنیم، گفت: سازمان اوقاف با حمایت از تولیدکنندگان موتورسیکلت‌های برقی گام مهمی را در راستای کاهش آلودگی هوا برداشته است.

خاموشی با بیان اینکه باید بتوانیم پست‌های شارژ را در شهر تهران تعبیه کنیم، گفت: حمایت سازمان اوقاف در تهیه و شارژ باطری می‌تواند کمک شایانی به تولیدکنندگان داشته باشد.

وی گفت: در خواست ما این است که از واردات موتورسیکلت‌های برقی پرهیز و از تولیدکنندگان داخلی حمایت لازم انجام شود تا بتوانند گام‌های محکمی را در تولیدات خود بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.