سخنگوی قوه قضائیه: هیچ وزیری از دولت قبل بازداشت نشده است/ جزئیات پرونده تعرض به چند نوجوان مشهدی

سخنگوی قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص پرونده ی موسوم به تعرض به چند نوجوان مشهدی ارائه کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر دستگیری یکی از وزرای دولت پیشین در پرونده مربوط به علیرضا اکبری اعلام کرد: باید مستند حرف زد و روان مردم را بر هم نزنیم. تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث بوده نداریم و هیچ پرونده ای در این زمینه تشکیل نشده و این را تکذیب می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا پرونده آزار و اذیت ۱۵ نوجوان مشهدی تشکیل شده است؟ گفت: شکایتی صورت گرفته و به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شده و پرونده در مرحله تحقیقات است.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: اخباری مبنی بر تعرض به نوجوانان در فضای مجازی منتشر و مطالبی هم از سوی خانواده های ۶ نوجوان مبنی بر تغییر رفتار فرزندانشان مطرح شد.

ستایشی گفت: ابعاد و زوایای موضوع به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته است. تا این مرحله تحقیقات مبنی بر این است که این یک اختلاف در مجموعه بوده که تعدادی از والدین بر اساسی هدایت شده ، مطالبی را برعلیه مربی تیم مطرح کرده اند و اصلا به نکاتی که مطرح شده نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره نشده است و در همین رابطه مربی تیم شکایتی با عنوان نشر اکاذیب و افترا علیه دو تن خبرنگاران مطرح کرده است‌.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.