روزنامه‌نگار سوری مقیم اسپانیا گفت: ایران و سوریه استخوانی در گلوی استکبار جهانی هستند و به همین دلیل اسرائیل و آمریکا سعی می‌کنند از هر طریق ممکن به این دو کشور ضربه بزنند.

روزنامه‌نگار سوری: ایران و سوریه استخوانی در گلوی استکبار جهانی هستند

به گزارش قدس آنلاین، بشار اکده روزنامه نگار سوری مقیم اسپانیا با محمد مهدی احمدی رایزن فرهنگی کشورمان در محل رایزنی دیدار کرد.

در این دیدار بشار اظهار کرد: ما مردم سوریه و نخبگان فرهنگی، هنری و رسانه خود را مدیون دولت و ملت ایران می دانیم و هرگز حمایت های ایران بویژه رهبر معظم انقلاب را نسبت به کشور سوریه فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: ایران و سوریه استخوانی در گلوی استکبار جهانی هستند و به همین دلیل اسرائیل و آمریکا سعی می‌کنند از هر طریق ممکن به این دو کشور ضربه بزنند ولی هوشیاری مردم و دولت این دو کشور توطئه های آنها را خنثی می کند.

اکده در ادامه گفت: شهید قاسم سلیمانی مظهر مقاومت و انسانیت است. این شهید بزرگوار تنها نه تنها به ایران بلکه به همه کشورهای ستمدیده و مظلومان جهان تعلق دارد؛ اگر تدبیر سردار سلیمانی نبود در وضعیت سوریه بهبودی ایجاد نمی شد.

احمدی نیز سوریه و ایران را دو کشور «واحد و برادر» خواند که نسبت به سرنوشت یکدیگر احساس مسئولیت می کنند. وی افزود: استکبار جهانی و اسرائیل از این وحدت و از موضع‌گیری منطقی این دو کشور احساس ترس کرده و درصدد توطئه و تخریب آن هستند.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در اسپانیا گفت: انقلاب اسلامی ابهت کاذب آمریکا را شکست و برای مظلومان جهان اعتماد به نفس ایجاد کرد که بتوانند در مقابل ظالمان و مستکبران بایستند و فریاد بزنند.

در پایان این نشست، این شخصیت رسانه ای از رایزن فرهنگی ایران برای بازدید از دانشگاه گرانادا دعوت بعمل آورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.