مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: همیشه سعی کردیم به آرامش لیگ کمک کنیم؛ اما انگار ما هستیم که راه را اشتباه می‌رویم و باید با داد و بیداد حق‌مان را بگیریم.

پژمان نوری: راه را اشتباه رفتیم؛ باید با داد و فریاد حق ملوان را بگیریم

به گزارش قدس آنلاین، پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به قضاوت داوران بازی‌های ملوان در هفته‌های اخیر، اظهار کرد: من فکر می‌کنم در فصل جاری بی‌سر و صداترین تیم لیگ برتر بودیم. در روزهایی که به وضوح می‌توانید هر هفته بیانیه تیم‌های مختلف قبل و بعد بازی‌ها را در خصوص مسائل داوری مشاهده کنید. ما همیشه سعی کردیم به آرامش لیگ کمک کنیم، اما انگار ما هستیم که راه را اشتباه می‌رویم و باید با داد و بیداد حقمان را بگیریم.

وی افزود: شما یک نگاه به ۷،۸ بازی اخیر تیم ما بیندازید تا ببینید چقدر از قضیه داوری متضرر شده‌ایم. انگار هر بازی یک پنالتی یا یک اشتباه تاثیرگذار در نتیجه سهمیه تیم ما است و باید علیه تیم ما گرفته شود. ما نه دوست داریم تهمت بزنیم و نه هر هفته با مصاحبه و بیانیه فشار روی داوران بگذاریم، ولی ما یک تیم خصوصی هستیم و فقط حق‌مان را می‌خواهیم نه بیشتر از آن.

مدیرعامل ملوان خاطرنشان کرد: پیش از بازی با استقلال نامه زدیم و ابراز نگرانی کردیم، چون می‌دانستیم داور مسابقه از ما ذهنیت منفی دارد و به وضوح می‌توانید این ذهنیت را در قضاوت او ببینید. خطای واضحی که در دقیقه هشت می‌توانست با اخراج بازیکن استقلال همراه شود حتی اعلام نمی‌شود و در عین حال دو کارت زرد بسیار راحت به بازیکن ما داده شد و تیم ما را ۱۰ نفره کرد.

نوری تصریح کرد: من سال‌ها فوتبال بازی کرده‌ام و این‌ها را متوجه می‌شوم! یک نفر در کمیته داوران فدراسیون فوتبال جواب ما را صادقانه بدهد که چرا دو سال و نیم این داور هیچ قضاوتی برای ملوان نداشته؟ دلیلش را ما می‌دانیم، کمیته داوران می‌داند و خود بیژن حیدری هم می‌داند.

وی افزود: آن ذهنیت منفی روز گذشته مستقیماً در قضاوت او تاثیر داشته و متاسفانه باعث حذف تیم ما از جام حذفی شد. تا پیش از اخراج، استقلال هیچ خطری روی دروازه ما نداشت و متاسفانه بعد از آن صحنه نتیجه بازی عوض شد.

مدیرعامل ملوان تصریح کرد: طبق آمار موجود تیمی هستیم که بیشترین صدمه را از داوری دیدیم و در عین حال کمترین بیانیه و مصاحبه و غیره را در این مورد داشتیم. دیگر خسته شده‌ایم، ما خودمان را در قبال فوتبال انزلی و استان و هوادارانمان مسئول می‌دانیم و باید از حقشان دفاع کنیم. بیش از این ظرفیت اشتباهات داوری را نداریم و نمی‌توانیم امتیازات بیشتری از دست بدهیم. تنها خواسته ما این است به اندازه تلاشی که می‌کنیم نتیجه بگیریم؛ اما این اتفاق تاکنون رخ نداده و اجازه ندادند تیم ما مزد تلاش‌هایش را بگیرد.

وی گفت: احترام بسیار زیادی برای جامعه داوری قائلم و معتقدم جزو شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین اقشار جامعه فوتبال هستند. اینکه داوری اشتباه می‌کند اجتناب ناپذیر است مانند همه انسان‌ها؛ اما برخی کارشناسان که در گذشته نیز سابقه چندان روشنی ندارند در بازبینی صحنه‌ها نیز دچار مشکل هستند و در دو صحنه کاملاً مشابه کارشناسی متفاوتی دارند! بسیار خوب است اگر تریبونی داریم و می‌توانیم در بحث آموزشی کمکی کنیم از آن تریبون به هیچ نحوی سواستفاده نکنیم. برخی کارشناسی‌ها را که می‌بینیم نمی‌توانیم هیچ فکر مثبتی راجع به آن داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.