فرماندار سنندج گفت: هر چند هدف سرمایه‌گذار از سرمایه‌گذاری در پروژه «سنه‌سنتر»، سود است که ما به عنوان مسئول ضمن تاکید بر حفظ منافع سرمایه‌گذار، نسبت به مردم هم مسئولیتی داریم اما اجازه نمی دهیم حقی در این میان ضایع شود.

ورود دیوان محاسبات به پروژه"سنه سنتر"/ اجازه نمی دهیم حقی از کسی ضایع شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن عسکری امروز چهارشنبه(۳ اسفند ماه)در جریان بازدید تعدادی از مسوولان استانی و شهرستانی سنندج از روند اجرای پروژه «سنه‌سنتر» اظهار کرد: ورود دیوان محاسبات به این پروژه قطعا منشا خیر برکت برای شهر خواهد بود.

وی افزود: هیچ مسئولی راضی به متوقف شدن این پروژه نیست و این بازدیدها نیز در راستای سرعت‌بخشی بیشتر به اجرای پروژه انجام می‌شود.

فرماندار سنندج بیان کرد: از مجریان طرح انتظار داریم کار را با همین روند ادامه دهند تا پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عسکری عنوان کرد: بررسی دقیق روند اجرای پروژه نافی قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته نیست.

وی ادامه داد: هر چند هدف سرمایه‌گذار از سرمایه‌گذاری در این پروژه، سود است که ما به عنوان مسئول ضمن تاکید بر حفظ منافع سرمایه‌گذار، نسبت به مردم هم مسئولیتی داریم که نباید اجازه دهیم حقی در این میان ضایع شود.

وی تاکید کرد: جوابیه هیات تطبیق باید در جلسه کمیته کارشناسی پروژه سنه سنتر به صورت دقیق بررسی شود چون اگر مصوبه این هیات در زمان خود اجرا می‌شد مشکلات موجود حل می شد.

فرماندار سنندج به بخشی از مشکلات روند اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: ابهاماتی که از سوی برخی اعضای شورای دوره‌های قبل مطرح شده تا این لحظه پاسخ داده نشده است.

عسکری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مورد توجه در اجرای پروژه سنه سنتر در کنار سرمایه‌گذاری ساماندهی تاناکورا به عنوان یکی از مشکلات اصلی در شهر بود، گفت: قیمت مغازه‌های تاناکورا و مابه‌تفاوت آن باید لحاظ شود، شهرداری قبل از بهره‌برداری از پروژه نسبت به عقد قرارداد و آماده‌سازی بسترهای لازم انتقال تانکورا اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به ایجاد ظرفیت پارکینگ متناسب با حجم ترافیکی در این نقطه که از شاهراه‌های ورودی شهر سنندج است ضروری بوده و باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار سنندج، عدم چاره‌اندیشی به موقوع در مورد ایجاد ظرفیت پارکینگ در این پروژه را موجب تکرار مشکلات ترافیکی امروز دانست که در هسته مرکزی شهر پیش آمده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.