جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طرح جهاد ملی تبیین برای افراد مختلف جامعه آماده شده است، گفت: با تقویت و توانمندسازی شبکه صالحین اجرای این طرح را دنبال خواهیم کرد.

طرح جهاد ملی تبیین برای افراد مختلف جامعه آماده شده است

به گزارش قدس خراسان، سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی عصر چهارشنبه در آیین پایانی مجمع استادان، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد اظهار کرد: دشمن از شکست انقلاب اسلامی ناامید و متوجه شده این انقلاب نه تنها دچار صدمه و آسیب نشده بلکه جریان تحریم را توانسته معکوس کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: در گذشته ما را تحریم کرده بودند و موشک، خمپاره، بنزین، سیم خاردار و دیگر موارد نمی دادند اما امروز تحریم هستیم که به دیگران موشک ندهیم، پالایشگاه و سد در دیگر کشورها نسازیم و صنعت هوایی و فضایی ایجاد نکنیم.

وی ادامه داد: تفاوت امروز با سال‌های قبل در این است که در اوایل انقلاب، دشمن به‌دنبال این بود که سه ماهه و چندساله نظام را از پای درآورد و معتقد بود در نهایت موفق خواهد شد اما امروز با پیشرفت‌های مختلف در عرصه های گوناگون این افتخار را داریم که جزء پنج کشور و در برخی دیگر جزو ۱۵ کشوربرتر جهان باشیم و دشمن نیز ناامید شده است.

قریشی با بیان اینکه استفاده از جنگ نرم و ابزار فرهنگی همیشه مورد استفاده استکبار بوده است افزود: در شرایط کنونی دشمن به دنبال تغییر باور، افکار، اندیشه و ساختار جامعه است. اگر برنامه های ما در برابر دشمن بر پایه معرفت نباشد نتیجه نمی دهد ما باید بر ارتقای معرفت و بصیرت دینی و تعمیق معنویت کار کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: انقلاب اسلامی از اساس با گفتمان دینی بر گفتمان لیبرال دموکراسی و مارکسیستی پیروز شد و تاکنون پیروزی‌های امروز برگرفته از گفتمان اسلامی و دینی امام(ره) و رهبری است.

وی گفت: اگر در فتنه سعودی صهیونیستی اخیر شاهد بودیم که تعداد اندکی نام خاندان منحوس پهلوی را به کار می بردند و یا آنان را می‌ستایند دلیل آن ضعف ما در جهاد تبیین است چرا که خیلی از مردم از خیانت های این خاندان مطلع نیستند. این که شعار های رکیک در برخی جاها شنیده شد نتیجه کاری است که دشمن در سال‌های متمادی انجام داده است ولی ما متناسب با آن کاری نکردیم.

قریشی با بیان اینکه طرح جهاد ملی تبیین برای افراد مختلف جامعه آماده شده است افزود: با تقویت و توانمندسازی شبکه صالحین اجرای این طرح را دنبال خواهیم کرد. راهکار امروز ما تقویت شبکه صالحین و تربیت مربیان کارآمد و ایجاد حلقه های مختلف است تا بتوانیم خواسته های رهبر معظم انقلاب را محقق کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: دشمن قدرت اسلام را فهمیده است و می‌داند که این قدرت در ایران جمع شده است و می تواند در مقابل استکبار بایستد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.