مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت:تلاش کنیم همچون دوران دفاع مقدس میزبان شایسته ای برای هموطنان عزیزمان باشیم.

سردار مراد حاجتی: در راهیان نور تاکنون به لطف خدا حادثه منجر به فوت نداشتیم

به گزارش قدس آنلاین، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خوزستان امروز به ریاست «علی اکبر حسینی محراب»، استاندار خوزستان در اهواز برگزار شد. در این جلسه سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با ارائه گزارشی از جلسات هماهنگی و اقدامات انجام شده در زمینه راهیان نور، بیان کرد: خاک خوزستان مفتخر به میزبانی شایسته در طول هشت سال جنگ تحمیلی از رزمندگان سراسر کشور بود و این میزبانی همچنان در حوزه راهیان نور و اربعین حسینی بر عهده ما است بنابراین باید تلاش کنیم همچون دوران دفاع مقدس میزبان شایسته ای برای هموطنان عزیزمان باشیم.

وی خواستار همراهی و همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان و فرهنگی استان جهت پذیرائی شایسته از کاروان‌های راهیان نور شد و توضیح داد: امسال از ابتدای آغاز راهیان نور تاکنون به لطف خدا حادثه منجر به فوت نداشتیم خواستار برنامه ریزی و توجه ویژه اداره کل حمل و نقل و راهداری و پلیس راه استان در مسیرهای راهیان نور هستیم.

همچنین در این نشست حسینی محراب استاندار خوزستان نیز با تأکید بر ضرورت ایجاد حس رضایتمندی در مردم از سوی مسئولان، افزود: وظیفه مدیران ایجاد حس رضایتمندی در مردم است؛ تولید این حس در مردم به صلاحیت و کارآمدی مدیران باز می‌گردد.

وی با اشاره به برون‌سپاری و مردمی شدن برنامه‌های پذیرایی از زائران راهیان نور گفت: سفرهای نوروزی و ماه رمضان باید به صورت صحیح مدیریت شوند؛ همچنین از ظرفیت بخش خصوصی و مردم نهاد در برنامه‌های پذیرایی از مسافران استفاده شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.