تهیه کننده ویژه برنامه رسم یاری گفت: یکی از اهداف این برنامه ضمن تشویق مردم به آذین بندی و برگزاری هرچه با شکوه تر این جشن، گره گشایی از مشکلات افراد نیازمند و نگاه ویژه به فعالیت‌های کارآفرینانه با پویش به عشق مولا برای ایران است.

ویژه برنامه‌ای که در نیمه شعبان به گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان می‌پردازد

به گزارش قدس آنلاین، الهام مصطفوی تهیه کننده برنامه رسم یاری که به مناسبت ولادت امام زمان (عج) روی آنتن می‌رود، گفت: این برنامه با محوریت انتظار پویا در شیعیان و منتظران حضرت مهدی (عج) تهیه و پخش می‌شود. ویژه برنامه رسم یاری با حضور کارشناسان مذهبی و اقتصادی به اقدامات شیعیان در حوزه یاری رساندن، کمک کردن، کارهای خیرخواهانه می‌پردازد.

الهام مصطفوی با اشاره به نام گذاری این روز به نام روز جهانی مستضعفین گفت: یکی از اهداف این برنامه ضمن تشویق مردم به آذین بندی و برگزاری هرچه با شکوه تر این جشن، گره گشایی از مشکلات افراد نیازمند و نگاه ویژه به فعالیتهای کارآفرینانه با پویش به عشق مولا برای ایران است. 

وی ارتباط با حرم امام رضا و مسجد جمکران و پرداختن به بخش‌هایی از دعای آل یاسین و دعای کمیل را از دیگر بخش‌های این برنامه معرفی کرد. 

تهیه کننده رسم یاری در ادامه افزود: در بخش دیگری از برنامه جشن‌های نیمه شعبان در خارج از کشور و شناخت منتظر واقعی در آیات و روایات را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

وی رویکرد اصلی برنامه را ارتقاء فرهنگ خیرات، ترغیب وقف و ابعاد آن، برقراری عدالت در سطوح مختلف، جلوگیری از تفرقه و نزاع جامعه اسلامی و اتحاد و یکپارچگی دولت‌های اسلامی دانست. 

برنامه رسم یاری به تهیه کنندگی الهام مصطفوی ۱۷ اسفند ساغت ۱۰ تا ۱۲ پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.