مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به عدم تغییر قیمت‌های بلیط‌های نوروزی در استان گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در هیچ‌کدام از بخش‌های حمل‌ونقلی افزایش قیمت در بلیت اتفاق نمی‌افتد.

افزایش قیمت بلیط‌های نوروزی؟ / راهداری گیلان پاسخ می‌دهد

به گزارش قدس انلاین،  هادی رحمانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش فروش بلیت ویژه نوروز در چهار بخش ریلی، جاده‌ای، هوایی و بندری در گیلان از ابتدای اسفند آغاز شده است، اظهار کرد: یکی از اهداف اداره کل راهداری، هوشمندسازی فروش بلیط است لذا تسهیل در روند خرید بلیط به صورت مجازی و حضوری در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به عدم تغییر قیمت‌های بلیط‌های نوروزی در استان گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در هیچ‌کدام از بخش‌های حمل و نقلی افزایش قیمت در بلیت اتفاق نمی‌افتد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ایجاد شرایط مناسب برای سفر مسافران را از اهداف این اداره کل دانست و افزود: در طی چند ماه گذشته جلسات خوبی برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز برگزار و تمامی زیرساخت‌ها برای پذیرش و استقبال گرم از مهمانان و مسافران نوروزی در گیلان فراهم است.

رحمانی با تأکید بر لزوم توجه به انجام سفرهای ریلی در استان گیلان و کشور بیان کرد: در استان گیلان خط ریلی رشت-تهران و رشت-مشهد با ۴۱ هزار صندلی فعال است.

وی با اشاره به آمادگی تمامی خطوط‌های هوایی در استان گیلان برای جابجایی مسافر افزود: در استان گیلان هیچ‌گونه مشکل و دغدغه‌ای در خصوص پیش‌فروش بلیت‌های هوایی وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از فعالیت ۱۴۸ شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای در استان خبر داد و بیان کرد: در استان گیلان ۶۰ اکیپ راهداری در نقاط مختلف استان از جمله نقاط مهم و حادثه‌خیز مستقر شدند.

رحمانی با اشاره به مرمت و بازسازی محورهای آسیب دیده در استان گیلان افزود: تمامی اکیپ‌های اداره کل راهداری در حال مرمت و بازسازی محور ماسوله هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.