فرداشب ساعت 23:30 در نوکمپ رئال مادرید به مصاف بارسلونا خواهد رفت تا آخرین الکلاسیکوی سال شمسی را برگزار کنند.

آخرین الکلاسیکوی شمسی/بارسا شنل قهرمانی می اندازد؟

این بازی با توجه به شکست رئال در جام حذفی مقابل بارسا و حذف از این رقابت ها جنبه انتقامی دارد و پیش بینی می شود بازی پر برخوردی از آب درآید. بازی برای رئال بسیار حساس است و حتی تساوی نیز آنها را از قهرمانی لالیگا دور خواهد کرد. بارسا پس از 25 بازی با 9 امتیاز اختلاف نسبت به رئال صدرنشین است و می داند که نباختن در این بازی یعنی به دوش انداختن شنل قهرمانی.

برای رئال مادرید و آنچلوتی اما بزرگترین نگرانی مصدومیت کریم بنزما بود.

 ستاره فرانسوی که در جریان بازی با لیورپول و هنگام شادی گل مصدوم شده بود و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد، در تمرین رئال غایب بود تا نگرانی ها را افزایش دهد اما او دیروز بدون مشکل تمرین کرد تا خیال کادر فنی و هواداران راحت شود.

کریم پس از بازی با لیورپول گفته بود که کمی درد دارد ولی به ال‌کلاسیکو خواهد رسید. او با حضور در تمرین به وعده‌اش عمل کرد.

با این حال برای آنچلوتی در این بازی مهار لواندوفسکی اهمیت فوق العاده ای دارد.از کار انداختن ماشین لهستانی گلزنی کاتالان می تواند مقدمه مهار میزبان در خانه باشد. کارلو آنچلوتی یک سال و نیم مربی بایرن مونیخ بود و در آن مقطع روبرت لواندوفسکی را به عنوان بهترین مهاجم خود در اختیار داشت. ستاره لهستانی از دوران بازی‌اش زیر نظر کارلتو خاطرات خوبی دارد«از آنچلوتی چیزهای زیادی یاد گرفتم. او به من اعتماد به نفس داد؛ چیزی که قبلا نداشتم. او انسان و مربی‌ای تحسین‌برانگیز است و بسیار مراقبم بود.»

لوا در مورد ال‌کلاسیکوی فرداشب گفت: «این بزرگترین بازی باشگاهی در دنیاست و میلیاردها نفر آن را تماشا می کنند. زمانی من از تلویزیون این بازی را تماشا می کردم و حالا خودم در آن حضور دارم که باورنکردنی است.»

در جبهه رئال هم ویسینیوس از شرایط ویژه ای برخوردار است و اگر آبی اناری ها بتوانند همانند بازی در جام حذفی او را از کار بیندازند به طور حتم می توانند از گزند دیگر مهاجمان میهمان در امان باشند. رونالد آراخائو یک بار دیگر به سمت راست می رود تا مامور مهار مستقیم ستاره برزیلی باشد. او در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری در برنابئو به وینی اجازه هنرنمایی نداد و امیدوار است فرداشب  نیز همان نمایش خوب را تکرار کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.