کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی به تداوم بارش باران در نیمه جنوبی استان اشاره کرد و گفت: امروز در مناطق مستعد نیز پدیده مه آلودگی را شاهد خواهیم بود.

تداوم بارش باران در نیمه جنوبی خراسان رضوی /روند افزایش دما از فردا آغاز می‌شود

به گزارش قدس خراسان، آیدا فاروقی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۶ میلیمتر باران در ایستگاه گناباد ثبت شد که بیشترین میزان در میان شهرستانهای خراسان رضوی بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: پس از گناباد، تربت جام با ۱۹.۸ و خواف با ۱۲.۵ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی را به خود اختصاص دادند البته همه مناطق استان طی ۲۴ ساعت گذشته از باران رحمت الهی بهره مند بوده اند.

وی همچنین گفت: دیروز قوچان با چهار درجه سانتیگراد خنک ترین و خواف با ۱۸ درجه سانتیگراد گرم ترین منطقه در استان بوده و مشهد نیز طی ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمایی بین ۱۰ تا ۱۳ درجه سانتیگراد را تجربه کرده است.

فاروقی اظهار کرد: امروز همچنین در ارتفاعات شمالی مانند هزار مسجد و بینالود و مناطق سردسیر جنوب استان بارش برف دور از انتظار نیست از طرفی انتظار وزش باد شدید با احتمال آسیب به سازه های موقت و ایجاد خسارت نیز پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا عصر از میزان ابرناکی هوا کاسته خواهد شد و از نظر دمایی نیز امشب شاهد کاهش نسبی دما در اغلب مناظق خراسان رضوی هستیم اما فردا ظهر روند افزایش دما در استان آغاز می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.