رئیس فدراسیون فوتبال به حواشی پیش آمده برای تیم ملی زنان پیش از اعزام این تیم به انتخابی المپیک ۲۰۲۴ واکنش نشان داد.

واکنش تاج به اعتراض بازیکنان تیم ملی/ کسی حق ندارد به ملی‌پوشان ایراد بگیرد

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتبال زنان ایران شنبه (۱۲ فروردین) به میانمار اعزام می‌شود تا کار خود را در مرحله اول مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس آغاز کند.

انصراف رقبای تیم ملی

تیم ایران ابتدا قرار بود با بنگلادش، مالدیو و میانمار رقابت کند اما دو تیم انصراف داده‌اند و ایران ۱۶ و ۱۹ فروردین به صورت رفت و برگشت دو بازی مقابل میانمار انجام می‌دهد تا تکلیف تیم صعود کننده به دور دوم مقدماتی انتخابی المپیک مشخص شود.

ردپای حواشی قبل از آغاز اردو

اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان برای اعزام به این مسابقات از ابتدا با حواشی زیادی همراه بود، به گونه‌ای که در اردوی دوم ۱۴ نفر از ملی‌پوشان به کمبود امکانات از جمله کیفیت نامناسب لباس و سایر امکانات اعتراض کردند و با تاخیر به اردو وارد شدند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در روز آخر اردوی تیم ملی زنان در جمع ملی‌پوشان حاضر شد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

تاج: اعتراض ملی‌پوشان به حق است

تاج در حاشیه اردو در مورد اعتراضات بازیکنان گفت: اعتراضات به حقی داشتند. به همکارانم گفتم هیچکس حق ندارد ایرادی به اعتراض زنان در مورد لباس یا سایر موارد بگیرد. بچه‌های ما هستند و باید بهترین شرایط را فراهم کنیم. این کار را هم انجام می‌دهیم.

او توضیحاتی در مورد وضعیت داوران زن داد و بیان کرد: سه کوبل داوری داریم. موانعی داشتند که برطرف کردیم. در کشورهای دیگر آموزش VAR دیده‌اند. باید بازی مردان را سوت بزنند که با برخی از کشورهای منطقه در حال هماهنگی هستیم. در فوتسال وضعیتمان خوب است و شرایط بسیار مطلوبی داریم اما در فوتبال باید کار بیشتری انجام بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.