با برگزاری جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های گرنداسلم تکواندو، هفت ملی پوش ایران در روز اول مسابقات رقبای خود را شناختند.

مبارزه هفت تکواندوکار ایران در روز نخست رقابت‌های گرنداسلم

به گزارش قدس به نقل از مهر، پس از برگزاری دو روز رقابت‌های انتخابی گرنداسلم تکواندو به میزبانی چین در شهر ووشی، ۱۳ ملی پوش ایران به دور نهایی این رویداد راه یافتند.

این رقابت‌ها فردا یکشنبه ۱۳ فروردین ماه با برگزاری مبارزات اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم زنان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان آغاز می‌شود. در این مرحله ۱۲ تکواندوکار در هر گروه وزنی به رقابت خواهند پرداخت.

امروز دوازدهم فروردین ماه قرعه کشی رقابت‌ها با حضور سرپرستان و کادر فنی تیم‌ها از جمله مربیان تیم ملی ایران و هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برگزار شد و در نهایت هفت تکواندوکار کشورمان رقبای خود را در روز نخست این مسابقات شناختند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم رضا کلهر به واسطه قهرمانی در دور انتخابی گرنداسلم با قرعه استراحت مواجه شده است. او سپس در دیدار اول خود به مصاف برنده مسابقه محمد صادق دهقانی از ایران و «هاکان رچبر» از ترکیه با رنکینگ چهار المپیک می‌رود. در سمت جدول دهقانی و کلهر «اولوگ بک رشیدوف» قهرمان المپیک توکیو نیز حضور دارد. در سمت دیگر جدول دانیال بزرگی دور نخست استراحت می‌کند سپس به مصاف برنده دیدار متین رضایی از ایران و «یانگ سیو» از چین می‌رود.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز ابوالفضل عباسی دور نخست باید با دیگر نماینده ایران آرین سلیمی رو به رو شود. «سانگیونک کانگ» از کشور کره جنوبی نیز در سمت جدول نمایندگان ایران قرار گرفته است.

در وزن ۴۹- کیلوگرم زنان سعیده نصیری بعد از کسب مدال نقره رقابت‌های مقدماتی دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است.

بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، فیض الله نفجم، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی مردان، مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان و شاهین اسماعیلی (فیزیوتراپ) تکواندوکاران کشورمان را همراهی می‌کنند. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز سرپرست تیم ملی در این رقابت‌ها حضور دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.