فهرست بانوان وزنه‌بردار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کره‌جنوبی مشخص شد.

ترکیب اعزامی بانوان به مسابقات آسیایی کره جنوبی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین کوروش باقری، مشاور فنی تیم های ملی بانوان، اسامی پنج نفر شامل ریحانه کریمی، فاطمه کشاورز، الهام حسینی، پریسا نورعلی و زینب شیخ حسن ارباب را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی اعلام کرد.

باقری در خصوص انتخاب این افراد اظهارداشت: در اولین اردوی تیم های ملی بانوان در سال جاری، هفده نفر حضور داشتند. قطعا زمان سه هفته برای اردو کافی نیست و انتظار داشتیم باز هم اردو داشته باشیم و بچه ها آمادگی بهتری پیدا کنند کما این که خود بچه ها هم نظرشان این بود که فرصت کم بود و نتوانستیم خودمان را نشان دهیم اما شرایط فدراسیون در اواخر سال گذشته و برگزاری انتخابات مجمع، شرایط دیگری را رقم زد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط مجبور شدیم پنج نفر کاندیدای حضور در مسابقات آسیایی را انتخاب کنیم ولی بدون تعارف انتظار دارم تمام امکاناتی که نیاز هست برای اردوی ایده آل، مهیا شود. اوایل عرض کردم ۱۸ ماه زمان برای ساختن یک تیم خوب لازم است تا به کسب مدال در آسیا فکر کنیم ولی الان باید اضافه کنم که صرف تیم داری هدف نیست. ساختن یه تیم خوب مستلزم اردوهای طولانی مدت و تامین مکمل های خوب و کامل است.

به گفته باقری، بعد از مسابقات آسیایی، اردوهای آمادگی با تاکید بر حضور نوجوانان و جوانان تشکیل می شود تا برای مسابقات قهرمانی رده سنی خود در هند آماده شوند اما قطعا از رده بزرگسالان و همچنین افرادی بر اساس معرفی هیات ها و به صورت دوره ای، برای حضور در اردو دعوت خواهد شد.

ترکیب معرفی شده برای حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی ریحانه کریمی در دسته ۵۹ کیلوگرم، فاطمه کشاورز دسته ۶۴ کیلوگرم، الهام حسینی و پریسا نورعلی دسته ۸۱ و زینب شیخ حسن ارباب دسته ۸۷ است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.