رئیس هیأت بوکس خراسان رضوی از برگزاری لیگ برتر بزرگسالان در مردادماه امسال خبر داد.

لیگ برتر بوکس بزرگسالان مردادماه امسال برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اخوان ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خراسان رضوی اظهار کرد: ۱۵ هیأت بوکس در شهرستانهای خراسان رضوی فعال است، که ۲ هزار و ۸۰۰ بوکسور سازماندهی شده در استان فعالیت دارند.

رئیس هیأت بوکس خراسان رضوی گفت: ۱۳ باشگاه مجوزدار رشته ورزشی بوکس در استان خراسان رضوی فعال هستند.

وی بیان کرد: از ورزشکاران مربیان و داوران حمایت همه جانبه انجام می‌شود که امضای طرح "مهر امید" با خانه جوان استان در این راستا است.

اخوان پیگیری اشتغال ورزشکاران قهرمان استان خراسان رضوی در سازمانها و دستگاه‌های مختلف و حضور و تثبیت ورزشکاران در اردوی تیم ملی را از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه عنوان کرد.

رئیس هیأت بوکس خراسان رضوی گفت: در ۳۰ مسابقه بوکس شهرستانی و استانی با وجود شرایط دشوار هیات‌داری در خراسان رضوی طی سال گذشته برگزار شده است.

وی افزود: پنج مسابقه از این تعداد استانی و ۲۵ مسابقه شهرستانی بوده است که برای هر مسابقه استانی دستکم ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

اخوان بیان کرد: این مسابقات در رده‌های خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده است. برای برگزاری هر مسابقه قهرمانی استان در صورتی که خارج از خانه بوکس انجام شود دستکم ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون ریال هزینه می‌کنیم.

رئیس هیأت بوکس خراسان رضوی بیان کرد: تیرماه پارسال تیم خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان قهرمان شد که در تاریخ بوکس استان بی سابقه است.

وی در خصوص فعالیت بوکس بانوان و پیگیری‌های انجام شده در این زمینه گفت: مجوز را باید وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون بدهد و تاکنون چنین مجوزی صادر نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.