استاندار خراسان رضوی طی حکمی "محمد رضا دبیر" را به سمت معاون امنیتی انتظامی خود منصوب کرد و بدین ترتیب معاونت یاد شده در استانداری خراسان رضوی احیا شد.

انتصاب معاون امنیتی انتظامی در استانداری خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در متن انتصاب سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آمده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری منصوب می گردید، سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، بهره گیری از استعدادها و نیروهای متخصص، متدین و انقلابی مورد انتظار است.

استانداری خراسان رضوی در این حکم آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولی عصر (ع) با پیروی از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای و سیاست های دولت مردمی ایران قوی و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری و در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی در چارچوب وظایف مصوب موفق و موید باشید.

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: پیش از این نیز معاونت امنیتی انتظامی در ساختار استانداری ها فعال بوده است که پس از آن در مجموعه معاونت سیاسی ادغام شد.

محمد رضا دبیری افزود: با توجه به شرایط کنونی، دوباره معاونت امنیتی انتظامی در استانداری خراسان رضوی احیا شده است.

گفتنی است؛ در حال حاضر سید هادی طباطبایی به عنوان معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی فعالیت می کند.

محمد رضا دبیری از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تا امروز به عنوان مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی فعالیت داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.