نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دل مردم ما همیشه به حمایت ارتش برای حفظ کشور و عظمت ملت گرم بوده و ارتش مایه افتخار برای امام راحل شدند همانگونه که امروز مایه زینت و افتخار برای فرماندهی کل قوا رهبر انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شیراز: ملت ما همیشه به حمایت ارتش دلگرم است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله لطف الله دژکام، روز سه شنبه ٢٩ فروردین در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در شیراز افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی که امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی دستور دادند که برای حمایت از ملت، اسلام و انقلاب اسلامی، نیروهای ارتش پادگان ها را ترک کنند، اما این سربازان سرافراز ارتش بودن که یک عامل مهم برای پیروزی انقلاب اسلامی شدند و مردمی را که به فرماندهی امام به میدان آمده بودند را حمایت کردند.

وی ادامه داد: ارتش چشم ملت را روشن کردند و مایه افتخار برای امام راحل شدند همانگونه که امروز مایه زینت و افتخار برای فرماندهی کل قوا رهبر انقلاب اسلامی هستند.
امام جمعه شیراز گفت: قطعا امروز ارتشیان ما فراتر از مرزهای کشور ایستاده اند تا امنیت و عظمت ایران بیش از پیش حفظ و جلوه گر شود.

آیت الله دژکام افزود: در نیروی زمینی دستهای بلند این نیرو فراتر از مرزها از ایران دفاع می کند، در نیروی دریایی شاهد هستیم که آب‌های آزاد جهان به واسطه حضور ارزشمند و قدرتمند نیروی دریایی ارتش برای عبور و مرور کشتی های ایران و کشورهای همراه با ما عمل می شود و عظمتی که نیروی هوایی ارتش آفریده است، همه اینها افتخارات ماست که باید به آن ببالیم.
وی ادامه داد: باید خدا را شاکر باشیم که تمام اینها در سایه ارزش های دینی است که در پرسنل سربلند ارتش جلوه کرده است.
نماینده ولی فقیه در فارس افزود:دل ارتشیان ما به دنیا نیست و شهیدان بزرگی که از ارتشیان این استان تقدیم انقلاب شده و همه باید بیایند در خدمت این شهیدان بزرگ درس معنویت و بی اعتنایی به دنیا بیاموزند به ویژه از شهید عزیز ذوالفقارنسب یاد می‌کنند که همه ما را در مکتب خدا خواهی و خدا پرستی به شاگردی خودش فرا می خواند.
در این مراسم تجهیزات و تسلیحاتی در حوزه‌های زرهی، توپخانه، موشکی و پشتیبانی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.