سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران گفت: این آمادگی وجود دارد تا در صورت تمایل طرف ایرانی فرصت‌های بکر سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر مورد ارزیابی قرار گیرد.

سفیر فنلاند: آماده ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری در بندر بوشهر هستیم

به گزارش قدس انلاین، کاری کاهیلوتو روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بندر بوشهر افزود: بوشهر یکی از بندرهای پیشگام فعالیت‌های اقتصادی در جنوب ایران است که کشورش آماده استفاده از ظرفیت های آن برای توسعه مبادلات اقتصادی است.
کاری کاهیلوتو افزود:

وی اظهارامیدواری کرد با توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی طرف‌های ایرانی و فنلاندی بتوانند پیشرفت و توسعه مشترک را برای یکدیگر رقم بزنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت : فرصت‌های سرمایه گذاری در بنادر این استان متنوع است که در این زمینه سرمایه‌گذاری قابل توجهی در استان انجام شده است.

محمد شکیبی نسب افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای توسعه روابط تجاری و افزایش تعاملات اقتصادی از تمامی ظرفیت‌های خود بهره خواهد گرفت و در این خصوص آماده هرگونه همکاری است.

وی ادامه داد: بنادر استان بوشهر از ظرفیت‌های متنوعی برای فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برخوردار هستند که کانون این ظرفیت‌ها در مجتمع بندری نگین بوشهر واقع است.

شکیبی نسب یادآور شد: پروژه‌های جاده دسترسی، تاسیسات زیربنایی و پایانه صادرات موادمعدنی از جمله پروژه‌های شاخص در دست اجرا در بندر بوشهر هستند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود با بهره‌برداری از پروژه‌های یاد شده علاوه بر رونق بندر بوشهر شاهد هموارسازی بستر فعالیت برای سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی باشیم.

کاری کاهیلوتو سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران با حضور در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از توانمندی‌ها و تاسیسات این بندر بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.