فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: فردی سودجو با ترفند برنده شدن در برنامه رادیویی از یک شهروند بردسکنی۸۱۴ میلیون ریال کلاهبرداری کرد.

کلاهبرداری ۸۱۴ میلیون ریالی با ترفند برنده شدن در برنامه رادیویی از یک شهروند بردسکنی

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام شکایتی مبنی بر اینکه فردی ناشناس با اعلام برنده شدن در برنامه رادیویی، اقدام به فریب و کلاهبرداری از وی به مبلغ ۸۱۴ میلیون ریال کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: در بررسی‌های کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم به کلاهبرداری پس از تماس تلفنی با مالباخته و فریب وی، از او خواسته است برای دریافت جایزه، مشخصات کارت بانکی خود و کدهای ارسالی را اعلام کند و سپس با چرب زبانی ضمن اطلاع از موجودی و دریافت رمز دوم بانکی، اقدام به برداشت ۸۱۴ میلیون ریال از حساب بانکی شاکی کرده است.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس فتا با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند با اشراف اطلاعاتی متهم را در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و حساب بانکی وی را مسدود کنند.

مختاری با اشاره به ارسال پرونده به استان مقصد به منظور دستگیری متهم، گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته مسترد و پیگیری لازم برای استرداد بقیه وجه که در قالب خرید کارت هدیه از حساب خارج شده است، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن بیان کرد: شهروندان بدانند در صورت برنده شدن در قرعه کشی سازمان و یا هر ارگانی، نیاز به مراجعه به خودپرداز و یا ارائه رمز دوم کارت بانکی نیست، بنابراین توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان پاسخ این گونه تماس‌ها را نداده و تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی و بانکی را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.