فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک قبضه سلاح وینچستر کشف و سارقان پس از تیراندازی پلیس زمین گیر و به بیمارستان منتقل شدند.

دستگیری سارقان مسلح در گنبدکاووس/ کشف یک قبضه سلاح وینچستر از مجرمان

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ محمود علی فر عصر امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات درگیری با سارقان مسلح در شهرستان گنبدکاووس پرداخت و اظهار کرد: پس از طرح شکایت شهروندان گنبدکاووس مبنی بر سرقت مسلحانه سارقان در شب‌های ماه مبارک رمضان، چندین تیم زبده متشکل از مأموران آگاهی و عوامل مجرب توسط پلیس تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها توانستند یک باند سارقان مسلح را شناسایی کنند، ادامه داد: عوامل انتظامی با گسترش اشراف اطلاعاتی، محل تردد سارقان را در کمربندی جنوبی شهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تأکید بر اینکه سارقان به سلاح وینچستر مسلح بودند، افزود: آنها به محض مشاهده مأموران، بدون توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به تیراندازی کردند که وسیله نقلیه مأموران مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی با اشاره به قانون به‌کارگیری سلاح توسط مأموران انتظامی به سمت سارقان تیراندازی و هر سه سارق را زمین گیر کردند، خاطرنشان کرد: در این حادثه یک قبضه سلاح وینچستر به همراه چندین فشنگ از سارقان کشف و سارقان مجروح و پس از دستگیری به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محمود علی فر از تحت تعقیب بودن اعضای این باند توسط مأموران انتظامی گالیکش به دلیل انجام دو فقره سرقت مسلحانه در آن شهرستان خبر داد و گفت: سارقان پس از ارتکاب جرم در شهرستان گالیکش شبانه با ورود به گنبدکاووس اقدام به ارعاب و تهدید شهروندان با سلاح گرم کرده و از آنها گوشی تلفن همراه و موتورسیکلت سرقت می‌کردند.

این مقام مسئول برقراری نظم و امنیت را خط قرمز پلیس برشمرد و اضافه کرد: قطعاً مأموران جان بر کف نیروی انتظامی در برخورد با عوامل ناامنی و سرقت مسلحانه هیچ گونه مماشاتی یا احدی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه پرونده این سارقان تشکیل شده و تحویل مقام قضایی خواهد شد، تصریح کرد: یقیناً دستگاه قضایی طبق قانون برخوردی قاطعانه با این افراد خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.