۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 866975

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: عملیات اجرایی فاز ۲ مرمت بازار فرش ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد و براساس قراردادی که با پیمانکار بسته شده است، این کار ظرف مدت ۷ ماه انجام می‌شود.

آغاز مرمت بازار فرش مشهد تا چند روز آینده

به گزارش قدس خراسان، ساسان نورین‌مقدم در خصوص آخرین وضعیت مرمت بازار فرش اظهار کرد: پروژه مرمت بازار فرش را در ۲ فاز در نظر گرفته شد که فاز یک سال گذشته انجام شده و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار منطقه ثامن مشهد افزود: فاز ۲ توسط پیمانکاری که زیرمجموعه استانداری خراسان رضوی و همان پیمانکار قبلی است، انجام می‌شود. عملیات اجرایی فاز ۲ ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد.

وی گفت: براساس قراردادی که با پیمانکار بسته شده است این کار ظرف مدت ۷ ماه انجام می‌شود، البته تلاش می‌کنیم تا در زمان کمتری به اتمام برسد. احتمالا مرمت بازار فرش تا اواخر آذر ماه به اتمام می‌رسد. امیدواریم پیمانکار در زمانی که تعیین کرده این کار را انجام دهد.

نورین مقدم با بیان اینکه فاز دوم شامل مرمت طاقه‌ها و مغازه‌ها است، عنوان کرد: پس از اتمام پروژه بازار به شکل کاملا سنتی تبدیل خواهد شد. در بخش‌هایی از فاز یک که عملکرد پیمانکار نیاز به اصلاح داشته باشد، نواقص را بررسی و آن را برطرف می‌کنیم.

شهردار منطقه ثامن مشهد در خصوص اتصال بازار سرشور به بازار فرش تصریح کرد: قرار است برای این اتصال، ورودی طراحی شود که در حال برنامه‌ریزی است. نحوه اتصال و جزئیات کار نیز در حال بررسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.