تلاش خواهیم کرد با استمرار جذب و پرورش نیروهای متعهد و متخصص در این آستان ملکوتی، خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران را از نظر کمی و کیفی ارتقاء بخشیم.

ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی با جذب و پرورش نیروهای متدین و متخصص

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی کسب معرفت نسبت به جایگاه امام رئوف را اولین قدم کارکنان جدید این مجموعه، در مسیر خدمت به زائران و مجاوران برشمرد و گفت: تلاش خواهیم کرد با استمرار جذب و پرورش نیروهای متعهد و متخصص در این آستان ملکوتی، خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران را از نظر کمی و کیفی ارتقاء بخشیم.

به گزارش آستان نیوز، مالک رحمتی در آیین افتتاحیه دوره آموزش بدو خدمت کارکنان تازه استخدام شده آستان قدس رضوی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی نسبت به بهره‌گیری از کارشناسان متدین و انقلابی در پیشبرد و تحقق ماموریت‌های آستان قدس رضوی تاکید داشته‌اند و در همین راستا این مهم با تاکید تولیت معزز در دستور کار قرار گرفت و الحمدلله امروز به ثمر نشست و در این دوره صد نفر جذب شدند.

وی ادامه داد: پس از یک دهه، سال گذشته شاهد برگزاری آزمون استخدامی با هدف جذب کارشناسان خبره در مقاطع تکمیلی بودیم و امروز پس از پایان دو ماه فرآیند آزمون و جذب، شاهد ماحصل آن، یعنی جذب نیروی انسانی متخصص، متدین، انقلابی، کارآمد و اثر بخش در آستان قدس رضوی هستیم که انشاءالله درمسیر تحولی آستان،سرعت و شتاب خوبی ایجاد خواهد شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به فرآیند تبدیل شدن نیروی انسانی به سرمایه انسانی از مسیر تلاش شبانه روزی و آموزش ویادگیری ، کسب تجربه، ریسک پذیری و تحقق دستاوردهای مطلوب برای سازمان اشاره و تصریح کرد: کارآمدی و اثربخشی دو الزام برای تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی است و اگر این دو مولفه در سرمایه انسانی بوجود آمد شاهد عملگرایی و نتیجه مشخص در کارها و فعالیت ها خواهیم بود.و در نهایت مجموعه ای که فعالیت منابع انسانی آن منجر به اقدامات کارآمد و اثربخش با نتایج مشخص بشود می توان شاهد تحقق بهره‌وری در آن سازمان بود. ما امروز برای تحقق تحول اساسی در آستان نیازمند ارتقا بهره وری در همه مجموعه ها هستیم،که شما عزیزان با اراده و نیت و انگیزه ای که در بدو ورود دارید یقینا در این مسیر پیشرو وپیشران خواهید بود .

رحمتی ادامه داد: آستان قدس رضوی همه‌ دارایی‌اش سرمایه اجتماعی مردمی وسرمایه انسانی که پرسنل و کارکنان است و به همین دلیل عزم جدی برای تقویت و حفظ این سرمایه ها وجود دارد تا انشاءالله بتوانیم روز به روز خدمت رسانی گسترده‌تر و با کیفیت تری در این آستان نورانی به زائران ومجاورین امام رضا علیه السلام داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی و علمی، بر پایه حضور مدیران و کارکنان دارای روحیه جهادی در حال انجام است و تداوم این مسیر با جذب و پرورش نیروی انسانی متعهد، متخصص و انقلابی استمرار خواهد داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی توجه مداوم به یادگیری و آموزش همزمان با خدمت و همچنین داشتن روحیه جهادی و تحول آفرینی و حفظ مستمر آن را توصیه هایی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برشمرد و خطاب به آنها گفت: توفیق خدمت در دستگاه امامت نصیب و روزی هر شخصی نمی‌شود، عنایت ویژه امام رضا علیه السلام به شما بزرگواران باعث شده که توفیق خدمت رسانی به زائران این امام همام را کسب کنید، لذاضمن شکرگذاری به درگاه خداوند منان و تشکر و قدردانی از امام رضا علیه السلام، با برنامه ریزی مدون همراه با جدیت، از این فرصتی که نصیب‌تان شده برای خدمت به زائران و مجاوران بهره بگیرید.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: کسب معرفت نسبت به جایگاه امام رضا علیه السلام و دستگاه امامت، اولین قدم برای آغاز خدمتگزاری به زائران و مجاوران حریم نورانی اهل بیت عصمت و طهارت است و کلید دست یابی به این معرفت نیز اخلاص و کار برای خداست، که موجب ارتقاء کیفیت در خدمت رسانی و ماندگاری آثار آن، به زائران و مجاوران می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.