معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعالان عرصه روابط عمومی ادارات و نهادها با تبیین فرهنگ مردمی کردن امور و تقویت وحدت، وفاق و همگرایی در پیشبرد بهتر امور استان گام بردارند.

معاون استاندار :روابط‌عمومی‌ها فرهنگ مردمی اداره کردن امور را نهادینه کنند

به گزارش قدس آنلاین، محسن حسین‌میرزایی روز شنبه در آیین برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای مرکزی روابط عمومی این استان افزود: اگر به این باور برسیم که همه در استان از یک خانواده هستیم و در اداره و اجرای امور به یکدیگر کمک و یاری دهیم بی‌شک اهداف به‌خوبی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: از همین رو انتظار می‌رود در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف در استان روابط عمومی‌ها به کمک یکدیگر بشتابند و فرای وظیفه سازمانی خود عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، سردار شهید سلیمانی را الگوی والایی مردمی بودن مسوولان در استان عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی و تمامی فرماندهان دفاع مقدس، مردمی بودن و انجام کار تشکیلاتی با بهره‌گیری از توان همه بخش‌هاست که روابط عمومی‌ها می‌تواند در تبیین این ویژگی‌ها نقش مهمی ایفا کنند.

حسین‌میرزایی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی را به سمت مردمی بودن هدایت کنند.

وی زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را از دیگر رسالت‌های خطیر روابط عمومی‌ها دانست و افزود: امسال انتخابات مهمی را در اسفندماه پیش‌رو داریم که با اعتمادآفرینی و امیدآفرینی می‌توان زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

در این انتخابات فعالان و مدیران عرصه روابط عمومی ادارات دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند و در نهایت با توزیع ۱۲۴ تعرفه رای و ۷۹ رای ماخوذه، هفت نفر عضو اصلی، اعضای علی‌البدل و بازرس این شورا انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.