فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: جان کلام انقلاب را اسطوره‌های ما در ناوگروه ۳۶۰ در برابر جهان به نمایش گذاشتند.

امیر دریادار ایرانی: "ناوگروه ۳۶۰" جانِ کلام انقلاب را به نمایش گذاشته است

به گزارش  قدس آنلاین،  امیر دریادار شهرام ایرانی در دیدار با خانواده های کارکنان ناوگروه ۳۶۰ این نیرو در منطقه یکم امامت نداجا افزود: در مراسم استقبال از این ناوگروه تمامی رسانه‌ها و شبکه‌ها پای کار خواهند آمد، آنچه امروز از این دریانوردی بر جای خواهد ماند افتخاری بس بزرگ و ماندنی است.

وی ادامه داد: دنیا تمایل دارد ببیند که این بزرگ مردان تحت حمایت چه خانواده و زنانی این چنین حماسه می‌آفرینند.

فرمانده نداجا اضافه کرد: در ناوگروه ۳۶۰ از ۲۹ استان کشور همرزمان ما حضور دارند و این یعنی ۸۵ میلیون ایرانی همگام و هم دل با یکدیگر در این مسیر دریانوردی با تمامی قوا ایستادگی کردند.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: ناوگروه ۳۶۰ پدیده‌ای بود که برای نخستین بار در طول تاریخ رخ داده و همه جهان را مبهوت خود ساخته است، فرزندان ما در این سفر کوشیدند تا فرهنگ ایرانی اسلامی را در گرداگرد این کره خاکی به نمایش بگذارند.

وی افزود: این فرزندان با طی کردن عرض اقیانوس آرام و پیمودن طولانی ترین مسیر اقیانوسی جهان هشت هزار مایل دریایی و ۱۵ هزار کیلومتر در کنار اسکله ریودوژانیرو برزیل نماز جماعت را با اقتدار اقامه کردند و حتی در نماز جماعت شیعیان برزیل حضور پیدا کردند و اصول فرهنگی و اعتقادی خود را در راس قرار دادند.

امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: تنها واژه‌ای که در مدح خانواده‌های صبور و ستایش این عزیزان دریا دل می توان به کار برد واژه اسطوره است که جان کلام انقلاب را اسطوره های ما در ناوگروه ۳۶۰ در برابر جهان به نمایش گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.