مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سه هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شهرستانهای استان طی یک ماه گذشته با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار توزیع شده است.

۳ هزار و ۳۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش قدس خراسان، سعادت علی‌نیا اظهار کرد: با توجه به پیش بینی کاهش تولید در فروردین ماه در پی افت میزان جوجه ریزی در اسفند پارسال، با تامین و توزیع مرغ منجمد تلاش شد در هفته آخر فروردین تا نیمه اردیبهشت ماه سال جاری و زمان رفع مشکل کمبود مرغ گرم، از مردم و مصرف کنندگان حمایت شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی بااشاره به توزیع مرغ منجمد در خراسان رضوی، گفت: سه هزار و ۶۰۰ تن مرغ منجمد برای استان تامین شده و به صورت میانگین روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن در استان توزیع می شود.

وی اظهار کرد: مرغ منجمد با ۲ قیمت هر کیلوگرم ۴۳ و ۴۵ هزار تومانی عرضه می شود و توزیع مرغ منجمد از سردخانه های مشهد برای مصرف کننده به قیمت ۴۳ هزار تومان و از سردخانه دیگر شهرستانها با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه می شود.

علی نیا تاکید کرد: در صورت هرگونه نیاز به افزایش سهمیه توزیع در این بخش در صورت مصوبه ستاد تنظیم بازار استان قابلیت افزایش عرضه را داریم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سال گذشته مجموعا ۶ هزار و ۴۰۰ تن مرغ منجمد در استان خراسان رضوی توزیع شده است که نسبت به سال قبل از آن ۲ برابر رشد را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.