پای دوچرخه‌سواری مجددا دارد به حواشی باز می‌شود و علاوه بر شکایت یک کاندیدا به دیوان عدالت اداری، ارسال ایمیل به اتحادیه جهانی هم آغاز شده است.

از ارسال ایمیل‌های سیاه به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری تا شکایت یک کاندیدا

در حالی که از انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری دو ماه می‌گذرد دوباره حواشی همیشگی دور این رشته را گرفته است. یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون به دیوان عدالت اداری شکایت کرده است و همین مساله باعث شده است که در فضای مجازی این شایعه مطرح شود که انتخابات فدراسیون باطل می شود.

از طرفی ایمیل زدن‌های مجدد به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری آغاز شده و اتحادیه جهانی ایمیل‌هایی را از داخل ایران دریافت کرده است تا انتخابات فدراسیون را همانند سال ۱۴۰۰ نپذیرد.

در شرایطی که دوچرخه‌سواری باید برای بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک آماده شود، مجددا دارد پای این رشته به حواشی باز می‌شود که تنها آسیب آن همانند سال ۱۴۰۰ تنها متوجه رکابزنان خواهد بود.

* در انبار هیچ چیز قابل استفاده‌ای نیست

رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در این حواشی که مجددا وارد این رشته شده است، به ایسنا گفت: واقعا نمی گذارند کارمان را انجام دهیم، من سعی می‌کنم کارم را انجام دهم اما این اتفاقات باعث می‌شود که دوچرخه سواران ضرر کنند. من در حال حاضر درگیر مشکلات فدراسیون به ویژه بحث تجهیزات هستم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود کمیته ملی المپیک موجودی انبار فدراسیون را خواسته است، تاکید کرد: هیچ چیز قابل استفاده‌ای داخل انبار نیست، حتی برخی از تجهیزات دوچرخه ها را برده‌اند و از همه جا به فدراسیون ضرر زده اند. دوچرخه های ترنیکس که خریداری کرده بودند هم قابل استفاده نیست و فقط مقداری پول را حیف ومیل کرده‌اند. گزارشی از وضعیت تجهیزات برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تهیه می کنیم که در جریان باشند. محدودیت‌هایشان را می‌دانیم و ان‌شاءالله بتوانیم با کمک این دو نهاد و با کمک اسپانسرها مشکل تجهیزات را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.