۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 869349

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد از ورود نخستین گروه گردشگران چینی به استان توسط هسته تورهای ورودی این کشور در استان خبر داد.

ورود نخستین گروه گردشگران چینی به یزد

به‌گزارش قدس آنلاین،  هما خورشیدی در این خصوص افزود: در پی اجرای تور آشناسازی تور اپراتورهای کشور چین در سال گذشته که توسط هسته تورهای ورودی چین برگزار شد، اولین گروه گردشگران با همکاری مشترک بخش گردشگری استان با کشور چین به کشور واردشده و از استان‌های خوزستان، فارس، یزد، اصفهان و تهران بازدید خواهند کرد.

وی اظهار کرد: این گروه ۱۰ نفره از جاذبه‌های استان بازدید کردند و در پایان سفر به استان یزد بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، از برنامه‌های سفر به استان اظهار رضایت کردند.

به گفته وی هسته تورهای ورودی کشور چین متشکل از ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و جمعی از فعالان حوزه اقامتی و پذیرایی با بهره‌گیری از افراد مسلط به زبان چینی از سال ۹۷ فعال‌شده و اقدامات ارزنده‌ای در سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا درزمینه‌ی جذب گردشگران چینی داشته است .

خورشیدی خاطرنشان کرد: این هسته هم‌اکنون در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور در زمینه‌ی ورود تور فعال است، حضور در چند نمایشگاه گردشگری در کشور چین، برگزاری تور آشناسازی، برگزاری دو نوبت جشن سال نو چینی در یزد، راه‌اندازی رستوران غذاهای چین در یزد از اقدامات مهم هسته توراور چین در استان است.

وی بابیان این‌که یزد بازار و مقصد کشور چین است، تصریح کرد: افزایش تعاملات برای ورود گردشگران چینی یکی از اقداماتی است که می‌تواند در رونق گردشگری استان یزد بسیار مؤثر باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.