مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از پایان «ششمین جشنواره آواها و نواهای رضوی» و معرفی برگزیدگان این جشنواره خبر داد.

جشنواره «آواها و نواهای رضوی» در فارس به پایان رسید

به گزارش  قدس آنلاین، حمیدرضا قانعی شامگاه جمعه در آئین اختتامیه ششمین دوره جشنواره آواها و نواهای رضوی بیان کرد: این جشنواره یکی از جشنواره‌های ١۶ گانه بنیاد فرهنگی و بین المللی امام رضا (ع) است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی مختلفی در استان فارس همکاری مستمری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس داشتند تا این جشنواره به صورت ویژه برگزار شود.

قانعی تاکید کرد: گروه‌های مختلفی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره حضور داشتند و اجراهای موفقی در این دوره را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: شیراز شهر گنبدهای فیروزه‌ای است و شهری که پرورش دهنده عالمان مختلف دینی بوده و توانسته در تولید علم در جهان اسلام نقش آفرین باشد.

احمد صدری دبیر ششمین جشنواره آواها و نواهای رضوی نیز در این جلسه گفت: بیش از ١٠٠ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و ٢٠ گروه در میان آثار ارسال شده به دبیرخانه منتخب و نسبت به اجرا اقدام کردند.

وی ادامه داد: کارگاه‌های علمی این جشنواره نیز از اسفند ماه سال قبل آغاز شد و منتج به برگزاری کارگروه‌های تخصصی در شیراز گشت.

گفتنی است در پایان این جشنواره از عبدالصمد فهندژ سعدی از فارس، علی ستوده از بوشهر، غلام‌رسول صوفی و محمد قیوم امینی از خراسان رضوی تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.