رئیس انجمن شرکتهای دانش بنیان خراسان رضوی گفت: برخی از شرکتهای دانش بنیان به شدت علاقه مند به حضور در بورس یا فرابورس هستند اما هنوز ساز و کار و ضوابط آن از سوی مسوولان مشخص نشده است.

برخی از شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی متقاضی حضور در بورس هستند

به گزارش قدس خراسان، مهدی مدنی اظهارکرد: برای شرکتهای دانش بنیانی که کالای مزیت دار در بورس یا فرابورس ارائه می دهند ارزش‌گذاری فناوری شان و این که مورد پذیرش بورس یا فرابورس قرار گیرند بسیار اهمیت دارد و در واقع مهم‌ترین دغدغه شرکت‌های دانش‌ بنیان متقاضی برای ورود به بورس، آینده‌ نگری و ارزش‌گذاری فناوری است.

رئیس انجمن شرکتهای دانش بنیان خراسان رضوی ادامه داد: فناوری محصول شرکتهای دانش بنیان را کارشناسان رسمی مورد تایید قوه قضائیه ارزش‌گذاری می کنند اما شرط ارایه محصول در بورس یا فرابورس پذیرش ارزش‌گذاری از سوی آنهاست.

وی گفت: حضور در بورس یا فرابورس برای شرکتهای دانش بنیان باعث تامین مالی، افزایش اعتبار، ایجاد بازار برای محصولات و ارزش‌گذاری دقیق آنها می شود و در واقع این شرکتها ظرفیت ویژه ای دارند و اگر به سمت جذب در بازار سرمایه حرکت کنند هم برای خودشان و هم برای بازار سرمایه مزیت و اعتبار به دنبال خواهد داشت.

مدنی افزود: انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان به دنبال آن است که تبادل‌نظری در این حوزه اتفاق بیفتد تا شرکت‌های بیشتری در خراسان رضوی برای ورود به بورس و فرابوس تشویق شوند.

رئیس انجمن شرکتهای دانش بنیان خراسان رضوی بیان کرد: انجمن شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی آمادگی دارد در این بخش هم به مسوولان فرابورس و بورس مشاوره های لازم را ارائه دهد و هم برای آماده سازی شرکتها برای ورود به بازار سرمایه کمک کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.