فرماندار همدان گفت:در سال ۱۴۰۱ در شهرستان همدان ۶ هزار و ۷۹۶ نفر شغل ایجاد شده است که ۱۰۶ درصد تعهد اشتغال این شهرستان محقق شده است.

تحقق ۱۰۶ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان همدان

به گزارش قدس آنلاین، مسلم مخفی  اظهار کرد: ۸ جلسه کار گروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱ در همدان برگزار شده است.

وی بابیان اینکه ۶ هزار و ۴۳۳ نفر تعهد شغلی شهرستان همدان در سال ۱۴۰۱ بوده است افزود: این تعهد شامل ۱۵ دستگاه اجرایی، بنیاد برکت، بنیاد علوی، جهاد سازندگی و کاریابی‌های شهرستان همدان است.

فرماندار همدان یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ در شهرستان همدان ۶ هزار و ۷۹۶ نفر شغل ایجاد شده است که ۱۰۶ درصد تعهد اشتغال شهرستان همدان بوده است.

مخفی خاطرنشان کرد: حمایت از مشاغل خانگی و جذب سرمایه گذار از اولویت‌های اصلی حوزه اقتصادی شهرستان همدان است.

وی تصریح کرد: کل اعتبار مشاغل خانگی ۳۲ میلیارد تومان بوده است که ۴۵۱ طرح به ارزش ۲۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است و ۸۸ درصد منابع و اعتبار مورد نظر جذب شده است.

وی اضافه کرد: برنامه سال ۱۴۰۲ حمایت از مشاغل خانگی، جذب سرمایه گذار، اولویت کشت گلخانه‌ای، شرکت‌های دانش بنیان، حمایت از کسب کارهای کوچک و جذب اعتبار و تسهیلات ماده ۱۶ خواهد بود.

فرماندار همدان افزود: طبق برنامه یک ساله، یک سهمیه جذب برای ادارات و چند دستگاه متولی تعریف شده است که بر اساس این برنامه، باید سهم اشتغال در سال جدید در شهرستان همدان تحقق پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.