۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
کد خبر: 870583

پرویز برومند پیشکسوت استقلال اشتباهات داوری را یکی از دلایل نتیجه نگرفتن این تیم می‌داند.

نقشه مهندسی شده قهرمانی را از استقلال ربود!

به گزارش قدس آنلاین پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرورزشی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال شرایط خیلی خوبی را دنبال می‌کرد و به نظرم شانس اول قهرمانی بود اما گویا یک‌سری مسائل مهندسی شده بود تا تیم در هفته‌های پایانی امتیاز از دست بدهد.

وی در ادامه افزود: اشتباهات داوری در این چند هفته خیلی علیه استقلال دنبال شد. البته اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها است اما برای یک‌سری بیشتر و برای یک‌سری دیگر کم‌تر که از شانس ما اشتباهات داوری بیشتر علیه استقلال بود.

دروازه‌بان اسبق استقلال اعلام کرد: استقلال باید در جام حذفی همه چیز را دنبال کند. این تیم در لیگ به پرسپولیس بازی را واگذار کرد و در جام حذفی باید انتقام این باخت را بگیرد. همه ما استقلالی‌ها منتظر این هستیم تا استقلال در جام حذفی انتقام باخت در دربی را بگیرد.

برومند در خصوص این که چقدر وضعیت بد مالی استقلال روی عملکرد این تیم تاثیر گذار بود، گفت: به هر حال استقلال از اول فصل مشکلات مدیریتی داشت و این مشکلات کمر تیم را شکست. به اعتقاد من همه مدیران در این ضعف استقلال نقش داشتند. آن‌ها آمدند از اسم استقلال سوءاستفاده کردند، منافع خود را تامین کردند و بعد هم رفتند تا استقلال شرایط سختی را تجربه کند. این افراد فقط خود را می‌دیدند و به فکر منافع استقلال نبودند.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.