محموله قاچاق فراورده‌های نفتی به مقدار سه میلیون و ۴۱۲ هزار لیتر و به ارزش تقریبی ۷۳۵ میلیارد ریال در آبهای خلیج فارس کشف شد.

بیش از سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج فارس کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، با اشراف و رصد اطلاعاتی و عملیاتی دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راستای کشف و انهدام شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سوخت در خلیج فارس، محموله فراورده‌های نفتی به مقدار ۳ میلیون و ۴۱۲ هزار لیتر و به ارزش تقریبی ۷۳۵ میلیارد ریال متعلق به شرکت پ. ن به اتهام قاچاق سازمان یافته توأم با اظهارات گمرکی خلاف واقع کشف و توقیف شد.

روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: در این راستا پس از دستور قضایی محموله ذکر شده به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بوشهر تحویل داده شد.

در فروردین ماه سال جاری نیز یک فروند شناور خارجی حامل یک میلیون ۴۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و به ارزش بیش از ۴۰۴ میلیارد ریال قبل از خروج از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران توسط رزمندگان دریادل منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و با دستور قضایی محموله این شناور نیز تحویل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بوشهر شد.

قاچاق سوخت پدیده شوم است که سبب تاراج سرمایه ملی می‌گردد و نیروی دریایی سپاه پاسداران با رصد شبانه روزی و با اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی با پدید شوم قاچاق و هرگونه تخلف و ناامنی در خلیج فارس برخورد قاطعانه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.