منابع آگاه از ورود یک هیأت اقتصادی و رسانه‌ای سوری به عربستان برای زمینه سازی سفر آتی رئیس جمهور سوریه به ریاض با هدف شرکت در نشست سران کشورهای عربی خبر دادند.

ورود هیأت سوری به عربستان برای زمینه‌سازی سفر آتی بشار اسد

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از الوطن، شهر جده عربستان خود را برای استقبال از هیأت‌های کشورهای عربی با هدف مشارکت در نشست‌های مقدماتی نشست سران کشورهای عربی که امروز برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

سوریه بعد از بازپس گیری کرسی خود در اتحادیه عرب، در این نشست شرکت می‌کند به طوری که منابع آگاه از ورود یک هیأت رسمی سوریه به فرودگاه جده برای مشارکت در نشست‌های مقدماتی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، محمد سامر خلیل وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه در رأس یک هیأت اقتصادی و رسانه‌ای وارد جده شده است.

قرار است نشست‌های مقدماتی شورای اقتصادی و اجتماعی در سطح کارشناسان ارشد در جده آغاز به کار کند و معاونان وزیر اقتصاد سوریه نماینده این کشور در نشست‌های مذکور خواهند بود.

وزیر اقتصاد سوریه نیز در نشست‌های اقتصادی و اجتماعی در سطح وزرا که قرار است فردا در جده برگزار شود شرکت می‌کند.

روزنامه رأی الیوم نیز به نقل از منابع آگاه نوشت که یک هیأت رسانه‌ای، امنیتی و دیپلماتیک سوری برای زمینه سازی سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به عربستان با هدف شرکت در نشست سران کشورهای عربی، وارد عربستان شده است.

منابع آگاه اعلام کرده‌اند که پیش بینی می‌شود بشار اسد قبل از آغاز به کار نشست سران کشورهای عربی در ۱۹ مه جاری، وارد عربستان شود. این منابع تاکید کردند که از بشار اسد به صورت مجزا از پروتکل‌های استقبال از سران کشورهای عربی و به صورت ویژه، استقبال به عمل می‌آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.