فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۵۲ معتاد متجاهر در هفتمین مرحله از اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی از بوستان‌های سطح این شهر جمع‌آوری شدند.

جمع آوری ۲۵۲ معتاد متجاهر/ ۲۲۰۸ سارق در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، این طرح با رویکرد پاکسازی ۱۳۱ بوستان در سطح شهر مشهد برنامه ریزی و به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در جریان اجرای این طرح با همکاری کلانتری ها، علاوه بر جمع آوری ۲۵۲ معتاد متجاهر، ۲۹ خرده فروش و چهار نفر شرور در بوستان های سطح شهر دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین در این عملیات یک کیلو و ۹۳۹ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش،۱۷ قبضه چاقو و قمه و ۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

نگهبان افزود: ۲۰۸ سارق نیز در جریان اجرای این طرح دستگیر و ۲۲۴ فقره انواع سرقت کشف شد، ۳۶ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت نیز از مهمترین نتایج این طرح در موضوع کشفیات اموال مسروقه است.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر مشهد به خصوص در مناطق حاشیه شهر به صورت مستمر ادامه دارد و بر این اساس با هنجارشکنان، توزیع‌کنندگان موادمخدر و مزاحمان نوامیس مردم بر اساس قانون برخورد می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.