دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت هرمزگان حذف شوند.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان: مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت هرمزگان حذف شوند

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین کریمی ظهر امروز (۲۵ اردیبهشت ماه) در خصوص عدم استقرار برخی از مدیران در استان، با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم هرمزگان برکناری مدیران پروازی است، اظهار کرد: در خصوص عدم استفاده از مدیران پروازی در خواست‌های زیادی از ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان مطالبه شده است.

وی افزود: یکی از مطالبه‌هایی که در ماه‌های اخیر از ستاد امربه معروف و نهی از منکر درخواست شده است، عدم بکارگیری مدیران پروازی و اولویت‌دهی به نیروهای بومی است، زیرا مدیران پروازی که هیچ‌گونه تعلق خاطری به این استان ندارند، باعث بروز مشکلاتی برای مردم به ویژه جوانان شده است.

کریمی اضافه کرد: مدیران باید ملزم شوند به طور تمام‌وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند. هیچ دلیلی برای حضور نداشتن مدیران در استان وجود ندارد، جای این سوال است که این مدیران در تهران چه می‌کنند و چرا به وظایف خود نسبت به استان هرمزگان توجهی ندارند.

وی بیان کرد: مدیری که در تهران بخواهد برای صنعت هرمزگان که قطب اقتصادی کشور است، تصمیم‌گیری کند، خیلی متفاوت است با مدیر با سابقه‌ای که در میدان حضور دارد؛ به همین دلیل مدیر پروازی نه تنها در صنعت بلکه در هیچ بخشی از استان نباید وجود داشته باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: هرمزگان یکی از شاخص‌ترین استان‌های تولید کننده ثروت برای کشور است و از لحاظ تولید ثروت همیشه در بین استان های درآمدزا قرارداد ولی از لحاظ دریافت بودجه بین استان های محروم کشور قرار دارد.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان در پایان عنوان کرد: در استان هرمزگان افراد تحصیل کرده مختلف با استعدادهای متفاوت و با تحصیلات عالیه وجود دارد؛ لذا ضرورتی برای حضور مدیران پروازی در هرمزگان وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.