معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مجتمع های خدماتی - رفاهی بین راهی در افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادف و حوادث جاده ای تاثیرگذار است.

معاون وزیر راه: مجتمع های خدماتی - رفاهی بین راهی، به کاهش حوادث جاده‌ای کمک می کند

به گزارش قدس‌آنلاین، داریوش امانی روز چهارشنبه در آیین بهره بردای از مجموعه خدماتی و رفاهی بین راهی وادی نطنز و کلنگ زنی مرحله دوم ساماندهی و ارتقای ایمنی تقاطع ترگل _ بادرود افزود: ۹۸۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در کشور داریم که در گذشته به شکل مجتمع مجهز نبود و تنها یک رستوران یا یک جایگاه سوخت به شکل جدا از یکدیگر بود و مسافران امکان استفاده مطلوب از خدمات را نداشتند.

وی اظهار کرد: از وقتی بحث مجتمع های رفاهی بین راهی در کشور شروع شد تا کنون ۹۸۰ مجتمع به بهره برداری رسیده و ۵۴۰ مجتمع رفاهی در حال ساخت است، اگر همین تعداد تا ۲ سال آینده به بهره برداری برسد به طور میانگین هر ۵۰ کیلومتر یک مجتمع خدمات رفاهی در طول مسیرهای کشور درایم و این مهم به کاهش تصادفات در کشور منجر می شود.

فرماندار نطنز هم گفت: راه های این شهرستان در حال بهسازی و آسفالت است، جاده قدیم نطنز_کاشان سال ها در حال پیگیری بوده و ۲ بانده سازی آن از مطالبات مردم است و تقاضا داریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با نگاه ویژه به این محور، هرچه سریعتر نسبت به تجهییز و تکمیل آن اقدام کند.

محمد ظریفی افزود: آسفالت ریزی جاده بادرود به آقا علی عباس (ع)سال ها نیمه تمام مانده و امیدواریم با توجه ویژه سازمان راهداری کشور هرچه زودتر تکمیل شود.

مجتمع خدمات رفاهی وادی نطنز در زمینی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع با زیربنای ۲ هزارو ۶۸۰ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و حمایت دستگاه های دولتی ازجمله فرمانداری ،اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای،شرکت گاز،برق آب نطنز افتتاح شد.

همچنین امروز طرح احداث مرحله دوم تقاطع ترگل _ بادرود با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.